نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 خرداد 1399
ساعت 15:00

گوریلا Horizon Forbidden West را برای سال 2021 در نظر گرفته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Guerrilla Games اخیرا تایید کرده که بازی Horizon 2 Forbidden West برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

مطابق بسیاری از پیش‌بینی‌ها، دنباله بازی موفق جهان‌باز و نقش‌آفرینی Horizon Zero Dawn محصول سال ۲۰۱۷ گوریلا گیمز، در جریان رویداد نمایش عناوین PS5 معرفی شد. Horizon 2 Forbidden West که همراه با یک تریلر سینماتیک معرفی شد، کلیات بازی بعدی سری را با محوریت شخصیت Aloy و سفر او به سواحل غربی آمریکا نمایش می‌داد. گفتنی است که Aloy شخصیت اصلی بازی اول نیز بود، بازی که از نظر دنیای داستانی، چند هزار سال پس از انقراض همه گونه‌های حیات از جمله بشر جریان دارد و حالا این دنیایی است که توسط هوش مصنوعی و روبات‌های هوشمند کنترل می‌شود.

Mathijs de Jonge کارگردان این بازی، به تازگی در توضیحات جدیدی گفته که با توجه به قابلیت‌های سخت‌افزاری PS5 و مخصوصا حافظه SSD این کنسول، بازیکنان عملا شاهد هیچ‌گونه صفحه لودینگ نخواهند بود. برای مثال به محض استارت، بازی شروع می‌شود و یا Fast Travel از طریق نقشه بازی نیز به همین شکل و بدون انتظار برای زمان لود صورت می‌گیرد.

نکته دیگر این است که گوریلا در تریلر رونمایی بازی، به موعد انتشار اشاره نکرده بود؛ با این حال در توضیحات جدید کارگردان، او گفته که Horizon 2 Forbidden West برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. به این ترتیب همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بازی یکی از عناوین روز لانچ PS5 نخواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.