نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 تیر 1399
ساعت 15:00

Hitman 3 زمینه تاریک‌تر و جدی‌تری خواهد داشت

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ IO Interactive سازنده عناوین سری هیتمن، گفته که Hitman 3 از بازی‌های قبلی سری تاریک‌تر و جدی‌تر خواهد بود.

طرفداران سری هیتمن و عناوین مخفی‌کاری، در سال 2021 شاهد بازگشت مجددا Agent 47 در بازی Hitman 3 خواهند بود. این بازی که سومین نسخه و دنباله دیگری برای سری از خط داستانی ریبوت است، مدتی پیش برای اولین بار در جریان رویداد PS5 رونمایی شده بود.

استودیو IO Interactive به عنوان سازنده این بازی، به تازگی رویداد لایواستریمی برگزار کرده که در آن اطلاعات بیشتری از این بازی را به اشتراک گذاشته است. براساس این اطلاعات، بازیکنان در Hitman 3 شاهد زمینه‌های داستانی جدی‌تر و تاریک‌تری خواهند بود که دلیل استفاده از رنگ سیاه و احاطه شدن Agent 47 در این رنگ، که در تصاویر تبلیغاتی و کمپین بازاریابی بازی (ار جمله تصویر کاور همین خبر) دیده می‌شوند نیز دقیقا مربوط با همین مورد، و تاریک‌تر و جدی‌تر بودن این بازی به نسبت همه عناوین قبلی سری است. لازم به ذکر است که از زمان ریبوت سری، تصاویر Agent 47 در بازی اول احاطه شده در رنگ سفید و در بازی دوم نیز در رنگ صورتی-قرمز بود. این برنامه البته در یک جای دیگر نیز اشاره کرده که تاریک‌تر بودن بازی، به این معنا نیست که بازی فاقد شوخ‌طبعی و ... باشد و این اشاره، بیشتر مربوط به زمینه و تم داستان دارد.

بازی Hitman 3 در اوایل سال 2021 برای کنسول‌های نسل هشتمی و نسل نهمی و همچنین پی‌سی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.