نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 تیر 1399
ساعت 15:00

PlayStation Plus فردا دهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سرویس حق اشتراکی PlayStation Plus، فردا دهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد و احتمال ارائه پاداش نیز وجود دارد.

سرویس اشتراکی PlayStation Plus از فردا رسما وارد دهمین سال فعالیت خود می‌شود. این سرویس که کار خود را در اواخر عصر PS3 شروع کرده، به مشترکین خود در کنسول‌های پلی‌استیشن، دسترسی به بخش‌های چندنفره بازی‌ها را می‌دهد، فضای ذخیره ابری ارائه می‌کند و به شکل منظم تخفیف‌هایی در خرید بازی از فروشگاه پلی‌استیشن را می‌دهد. این سرویس، در محبوب‌ترین ویژگی خود نیز هرماه دو بازی رایگان به مشترکین ارائه می‌کند.

PS Plus البته راه زیادی را طی کرد تا به محبوبیت فعلی دست پیدا کند و حدود پنج سال پیش نیز پنجمین سالگرد فعالیت خود را جشن گرفته بود. نکته جالب در پنجمین سالگرد PS Plus این بود که سونی، پاداش‌های جالبی نیز ارائه می‌کرد و همین پیش‌زمینه باعث می‌شود تا همین احتمال درباره جشن دهمین سال این سرویس نیز دور از ذهن نباشد. البته با توجه به مشکلاتی که در عرضه پاداش‌های فیزیکی (نظیر پلاک) در دوره قبل وجود داشت، عرضه مجدد چنین پاداش‌هایی خصوصا با توجه به ادامه بحران شیوع ویروس کرونا کمی بعید به نظر می‌رسد.

درصورتی که سونی ارائه پاداش برای دهمین سالگرد PS Plus را در نظر بگیرد، این پاداش‌ها می‌تواند شامل بازی رایگان باشد؛ برای مثال در زمان معرفی دو عنوان رایگان مشترکین سرویس برای ماه جولای، سونی می‌تواند از یک بازی رایگان سوم نیز رونمایی کند. همچنین با توجه به درخواست‌ها برای قرار دادن بازی رایگان PS VR، سونی ممکن است شاخه جدیدی را در همین زمینه برای بازی‌های رایگان ماهانه در نظر بگیرد. برگزاری جشنواره‌های خرید و تخفیف‌های ویژه نیز می‌تواند به عنوان پاداش‌های دهمین سالگرد فعالیت سرویس در نظر گرفته شود. در هر صورت این سرویس از فردا وارد دهمین سال فعالیت خود می‌شود، و باید دید که سونی چه برنامه‌هایی را برای این سالگرد در نظر گرفته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.