نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 تیر 1399
ساعت 12:00

احتمالا رونمایی رسمی بازی Hyper Scape فردا انجام می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یک تولیدکننده محتوای بازی Rainbow Six Siege، بازی ژانر بتل رویال Hyper Scape فردا به صورت رسمی توسط یوبی‌سافت معرفی می‌شود.

از زمان پیدایش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds و ژانر بتل رویال، این نوع بازی‌ها در صدر توجه در میان بسیاری از بازیکنان و استریمرها قرار گرفتند. پس از این بازی، عناوین بسیار زیادی در این ژانر مانند فورتنایت، Apex Legends و Call of Duty: Warzone نیز منتشر شدند که هر کدام به نوع خود موفقیت‌های بزرگی را کسب کردند. در این رابطه، اخیرا گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد حالا شرکت یوبی‌سافت نیز قصد ورود به این ژانر و ساخت بازی بتل رویال را دارد؛ این بازی که ظاهرا Hyper Scape نام دارد، گرچه هنوز به صورت رسمی توسط یوبی‌سافت معرفی نشده، ولی اطلاعات و درزهای خبری از آن به سرعت در حال تکثیر است.

در همین ارتباط، یک استریمر و تولیدکننده محتوا برای بازی Rainbow Six Siege که با عنوان کاربری Katja در توییتر فعال است، خبر داده که او نیز موفق به تجربه این بازی شده و طرفداران در روز ۲ جولای - فردا، باید منتظر شنیدن خبرهای رسمی مرتبط با این بازی باشند. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید.

من واقعا خوشحال هستم که این فرصت را داشتم تا از ابتدا یکی از اولین‌های بازی Hyper Scape باشم.

همه چیز فردا 2 جولای اتفاق خواهد افتاد. به زودی شما را خواهم دید!

در گزارش اولیه از این بازی، فاش شده بود که Hyper Scape به زودی وارد دوره بتای بسته خواهد شد، و از روز ۱۲ جولای (۲۲ تیر) رسما عرضه می‌شود. گفتنی است که ۱۲ جولای همزمان با تاریخ اعلام شده برای پخش رویداد خبری Ubisoft Forward نیز هست. درنهایت باید توجه داشت که این بازی، هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و باید دید که گزارش درباره انتشار خبرهای رسمی از بازی صحت خواهد داشت یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.