نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 14 تیر 1399
ساعت 15:00

DiRT 5 در پلی‌استیشن 5 نیز با نرخ فریم 120 قابل تجربه است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازنده DiRT 5 که قبلا به امکان تجربه بازی با نرخ فریم 120 در Xbox Series X اشاره کرده بود، این قابلیت در PS5 را هم تایید کرده است.

جدیدترین نسخه سری بازی‌های رالی و ریسینگ آفرود DiRT یعنی DiRT 5، یکی از چندین بازی بین نسلی است که در ادامه سال 2020 برای پلتفرم‌های کنونی و همچنین نسل بعد منتشر خواهد شد. پیرامون این بازی، Codemasters به عنوان سازنده قبلا وعده داده بود که طرفداران می‌توانند منتظر بروزرسانی ویژه و ارتقادهنده برای کنسول‌های نسل بعد نیز باشند. در کنار معرفی ویژگی‌های این بروزرسانی، Codemasters در یک بخش اشاره کرده بود که DiRT 5 در Xbox Series X از یک آپشن مخصوص برای اجرا در نرخ فریم 120 نیز برخوردار است. با توجه به اینکه اطلاعیه صرفا به کنسول بعدی ایکس‌باکس اشاره داشت، کدمسترز به تازگی در مصاحبه‌ای اقدام به شفاف‌سازی بیشتر کرده و این گزینه برای بازی در PS5 را هم تایید کرده است. این صحبت که توسط Rob Karp از کارگردانان بازی بیان شده، او گفته که «قدرت PS5 برای ما همچنین به این معنی نیز هست که می‌توانیم گزینه‌ای را برای تجربه بازی با نرخ فریم 120 تصویر در ثانیه نیز قرار دهیم. این گزینه خصوصا برای رانندگان یک بازی ریسینگ جذاب خواهد بود چون همه فریم‌ها در نظر گرفته می‌شوند.»

کمپانی Codemasters با توجه به اطلاعیه‌هایی که تاکنون داشته، به نظر قصد دارد تا از بسیاری از ویژگی‌های جدید کنسول‌های نسل بعد نظیر بهره‌گیری از سرعت SSD در Xbox Series X یا قابلیت adaptive triggers در کنترلرهای PS5 استفاده کند و به این ترتیب، بازیکنان این بازی تجربه متفاوت‌تر و باکیفیت‌تری را از طریق کنسول‌های نسل نهمی خواهند داشت.

بازی DiRT 5 در روز 9 اکتبر (18 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.