نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 17 تیر 1399
ساعت 18:00

ظاهرا کمپانی مایکروسافت برای خرید WB Games ابراز تمایل کرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید فاش می‌کند که مایکروسافت، اکتیویژن و تعدادی ناشر بزرگ دیگر نسبت به خرید WB Games ابراز تمایل کرده‌اند.

حدود یک ماه پیش گزارشی تایید‌نشده منتشر شد، که فاش می‌کرد کمپانی AT&T ممکن است برای پرداخت بدهی‌های سنگین خود اقدام به فروش تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه کند. یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای این کار نیز شرکت WB Games عنوان شد که به عنوان زیرمجموعه شرکت وارنر بروس، از چندین استودیو بازی‌سازی باسابقه و فرنچایزهای محبوبی برخوردار است. درحالی که گزارش‌های اولیه نشان از علاقه برخی کمپانی‌های بزرگ به خرید این شرکت داشت، یک گزارش جدید فاش می‌کند که برخی از این کمپانی‌ها عملا برای این خرید ابراز تمایل کردند.

گزارش جدید که توسط وب‌سایت The Information منتشر شده، اعلام می‌کند که درحال حاضر چهار شرکت بخت خود را برای خرید WB Games می‌آزمایند. بر این اساس، Take-Two Interactive، EA و Activision که قبلا هم شایعاتی در این رابطه درباره آن‌ها وجود داشت هنوز در این مجموعه قرار دارند. با این حال شرکت دیگری یعنی مایکروسافت نیز در این زمینه ابراز تمایل برای خرید WB Games داشته است. دیده شدن مایکروسافت در این فهرست، از این جهت جالب است که کمپانی درواقع مالک یک پلتفرم گیمینگ نیز هست و به این ترتیب درصورتی که این خرید توسط آن‌ها انجام شود، احتمال انحصاری شدن بازی‌های WB Games نیز مطرح خواهد شد.

براساس خبر قبلی، WB Games قصد دارد در جریان رویداد DC Fandome که در ۲۲ آگوست (۱ شهریور) برگزار می‌شود، از تعدادی بازی جدید نیز رونمایی کند. در این ارتباط گمانه‌زنی‌هایی وجود داشته که از معرفی بازی Suicide Squad تا بازی جدید بتمن و حتی بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی هری پاتر هم مطرح بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.