نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 31 تیر 1399
ساعت 15:00

امکان تکمیل Cyberpunk 2077 حتی بدون پایان رساندن مراحل اصلی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در Cyberpunk 2077 خطوط داستانی فرعی ممکن است روی کوئست‌های اصلی داستانی تغییراتی ایجاد کند که به پایان‌بندی‌هایی کاملا متفاوت منجر می‌شود.

با توجه به صحبت‌های اخیر Pawel Sasko طراح کوئست‌های بازی سایبرپانک 2077، بازیکنان ممکن است این بازی را حتی بدون تکمیل کوئست‌های اصلی داستانی به پایان برسانند. او در این رابطه گفت:

ما بازی Cyberpunk 2077 را براساس آموخته‌های نهایی که از The Witcher 3 کسب کردیم می‌سازیم. در The Witcher ما یک خط اصلی کوئست‌های داستانی داشتیم که از کوئست‌های فرعی بازی جدا بودند و این ساختار کلی بود که در طراحی مراحل داشتیم. در سایبرپانک اما این متفاوت خواهد بود و ما در مرکز کار خط اصلی داستانی را داریم که توسط مراحل و داستان‌های فرعی احاطه شدند. این باعث می‌شود که این مراحل و خطوط داستانی به شکل‌های مختلف بروز پیدا کنند.

از طرفی این خطوط داستانی فرعی به ما اجازه کارهایی را خواهد داد که قبلا هرگز امکان آن را نداشتیم. این مراحل می‌توانند حتی در خط اصلی داستانی تغییر و تحول اعمال کنند. این تحولات می‌تواند در حدی باشد که شما اصلا بدون تکمیل مراحل اصلی، خود را در موقعیتی ببینید که کل بازی را تکمیل کرده‌اید. این باعث می‌شود تا پایان‌بندی‌های کاملا متفاوتی نیز دیده شوند، و این پایان‌بندی‌ها با بازیکنانی که انتخاب‌های دیگری در طول بازی داشتند متفاوت باشند. این شامل ملاقات با افراد مختلف و ایجاد ارتباط با آن‌ها نیز می‌شود که به تجربه‌های متفاوت میان بازیکنان منجر می‌شود.

او همچنین گفت انتخاب‌ها و نحوه شروع کردن گیم‌پلی و داستان، در این بازی حتی می‌تواند نوع مواجهه متفاوتی را با شخصیت‌های بازی ایجاد کند. این تحولات درست از نقطه ابتدای بازی و Life Path شروع می‌شود که بازیکن می‌تواند کار را به صورت Nomad یا Corporate شروع کند، و مدل بازی و انتخاب‌ها منجر به ایجاد کلیات دنیای پیرامونی در بازی خواهد شد. در هر صورت باید گفت که با نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر به موعد عرضه این بازی، طرفداران بیش از پیش به سطح جاه‌طلبی‌های سی‌دی پراجکت در تولید Cyberpunk 2077 پی می‌برند.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. انتشار بروزرسانی رایگان و مخصوص نسل نهمی این بازی برای Xbox Series X و PS5 نیز تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.