نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 31 تیر 1399
ساعت 12:00

امکان تجربه Spider-Man Miles Morales به شکل 4K / 60 FPS وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک تایید کرده که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 از یک حالت Performance Mode برای تجربه 4K / 60 FPS برخوردار است.

یکی از عناوین روز لانچ کنسول پلی‌استیشن 5 در تعطیلات پایانی سال 2020، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است که یک بار دیگر بازیکنان را در نقش مرد عنکبوتی، به نقشه جهان‌باز نیویورک می‌برد. این بازی نمایش جذابی در رویداد اخیر سونی داشت و با توجه به موفقیت بازی قبلی اسپایدرمن، انتظار می‌رود که این نسخه جدید حتی تجربه جذاب‌تری را با کمک سخت‌افزار نسل بعدی پلی‌استیشن ارائه کند. در همین ارتباط، استودیو سازنده بازی یعنی Insomniac Games اخیرا تایید کرده که طرفداران می‌توانند این بازی را با ابعاد تصویر 4K و نرخ فریم 60 نیز تجربه کنند.

براساس پست جدید اینسامنیاک، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از یک حالت مخصوص تحت عنوان Performance Mode پشتیبانی می‌کند که بازیکنان درصورت تمایل می‌توانند آن را انتخاب کنند. پس از این کار، این بازی در PS5 به صورت 4K / 60 FPS قابل تجربه خواهد بود. این موضوع گرچه یک ویژگی کاملا مثبت درنظر گرفته می‌شود و با استقبال نیز مواجه خواهد شد، با این حال ابهاماتی نیز دارد و برای مثال مشخص نشده که بازی در حالت عادی با چه مشخصاتی اجرا می‌شود، یا این حالت برای انتخاب بین دو حالت 4K یا 60 فریم بر ثانیه است. باید منتظر ماند و دید که اینسامنیاک در این رابطه شفاف‌سازی بیشتری صورت می‌دهد یا خیر.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات پایانی سال 2020 و همزمان باعرضه PS5 منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.