نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 31 تیر 1399
ساعت 09:00

اکتیویژن یوبیسافت و الکترونیک آرتز در Gamescom 2020 حضور دارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چندین ناشر بزرگ صنعت گیم برای حضور در رویداد خبری و دیجیتالی Gamescom 2020 اعلام آمادگی کرده‌اند.

درحالی که ناشران صنعت بازی، تاکنون چندین رویداد خبری آنلاین مرتبط با معرفی و نمایش بازی‌های جدید به نمایش گذاشتند، طرفداران همچنان می‌توانند منتظر رویدادهای مرتبط از دیگر ناشران نیز باشند. در این زمینه، دو روز دیگر مایکروسافت کنفرانس دیجیتالی بزرگی خواهد داشت و از عناوین بزرگ خود برای کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس رونمایی خواهد کرد. از طرفی دیگر، اما هنوز تعدادی رویداد جامع نظیر Gamescom 2020 هم باقی مانده که انتظارات زیادی پیرامون آن وجود دارد. گفتنی است که Gamescom 2020 برخلاف سال‌های گذشته، به صورت فیزیکی و حضوری برگزار نمی‌شود، و طرفداران می‌توانند برنامه‌های این رویداد را بین روزهای 27 تا 30 آگوست (6 تا 9 شهریور) به صورت آنلاین تماشا کنند.

در جریان یک اطلاعیه که از جانب یکی از برگزارکنندگان Gamescom 2020 منتشر شده، تایید شده که تعدادی از بزرگ‌ترین ناشران صنعت گیم در سطح جهان قرار است در برنامه‌های این رویداد مشارکت داشته باشند. این شرکت‌ها شامل Activision Blizzard، Bandai Namco Entertainment، Bethesda، Electronic Arts، Koch Media، Sega Europe، Ubisoft و چندین ناشر دیگر هستند. پیرامون این لیست، گمانه‌زنی‌ها براین اساس است که الکترونیک آرتز احتمالا از بازی بعدی Need for Speed رونمایی می‌کند و یوبی‌سافت نیز نمایش‌های بیشتری از بازی‌های قبلا معرفی شده نظیر Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion خواهد داشت.

حضور تعدادی ناشر دیگر که هنوز عناوین در صف عرضه آن‌ها مشخص نشده البته بخش جالب‌تر این فهرست است. برای مثال Activision Blizzard و Bethesda در این دسته قرار می‌گیرند، خصوصا اینکه امسال رویداد BlizzCon نیز کنسل شد و به این ترتیب می‌توان انتظار نمایش تریلرهایی از Diablo 3 یا Overwatch 2 را در گیمزکام 2020 داشت. پیرامون شرکت بتزدا، البته رویداد اختصاصی QuakeCon نیز در اواسط مرداد در پیش است و می‌توان انتظار داشت که عناوین جدید شرکت ابتدا در این رویداد اختصاصی رونمایی شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.