نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 02 مرداد 1399
ساعت 18:00

رویداد بعدی Ubisoft Forward حدود دو ماه دیگر پخش می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیرعامل شرکت یوبیسافت اعلام کرده که رویداد خبری بعدی Ubisoft Forward حدود دو ماه دیگر پخش می‌شود.

شیوع ویروس کرونا و لغو شدن رویدادهای سالانه خبری و بزرگ گیمینگ نظیر E3، باعث شد تا در سال 2020 شاهد مدل دیگری از بازاریابی و تبلیغات کمپانی‌ها و ناشران صنعت گیم باشیم. تا به حال چندین ناشر بزرگ برای رونمایی از عناوین در دست ساخت و در صف عرضه خودشان، اقدام به برگزاری رویدادهای خبری به صورت دیجیتال و آنلاین کردند که در مجموع با استقبال نیز مواجه بوده است. در این بین، شرکت یوبیسافت که در این مدت با حواشی مختلفی هم دست به گریبان بوده، مدتی پیش کنفرانس خبری دیجیتالی را تحت عنوان Ubisoft Forward پخش کرد که شامل نمایش‌های بیشتری از عناوین در صف عرضه شرکت بود.

با توجه به اینکه یوبیسافت قبلا هم وعده پخش رویداد دیگری از Ubisoft Forward را در ادامه سال 2020 داده بود، اخیرا ایوس گیلموت مدیرعامل شرکت، در جریان یک جلسه گزارش مالی وعده داده که رویداد بعدی Ubisoft Forward، قرار است در ماه سپتامبر / حدود دو ماه دیگر برگزار شود. او البته تاریخ دقیقی را برای این لایواستریم مشخص نکرده، ولی انتظار می‌رود که قسمت دوم این کنفرانس خبری دیجیتالی در اواخر شهریور / اوایل مهر پخش شود.

در رویداد قبلی Ubisoft Forward، طرفداران شاهد نمایش‌های گیم‌پلی جدید از بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs Legion بودند. همچنین عناوین دیگری نظیر Far Cry 6 و Hyper Scape نیز علیرغم لو رفتن آن‌ها قبل از شروع رویداد، به صورت رسمی رونمایی شدند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.