نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 08 مرداد 1399
ساعت 09:00

بازی Cuphead از حالا برای PS4 نیز در دسترس قرار گرفته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ StudioMDHR به تازگی عرضه نسخه PS4 بازی Cuphead را تایید کرده و گفته که این بازی در واقع از همین حالا نیز برای این پلتفرم قابل تهیه است.

تیم StudioMDHR سازنده بازی Cuphead اخیرا در جریان یکی از برنامه‌های رویداد Summer Game Fest جف کیلی، شایعات درباره عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی را تایید کرده و در یک بروزرسانی جالب، تریلر نسخه PS4 بازی را نیز به اشتراک گذاشته است. به این ترتیب علاقمندان به این بازی در پلی‌استیشن 4 نیز از همین حالا، می‌توانند بازی را خریداری کنند. شما در ادامه تیزر رونمایی نسخه PS4 بازی Cuphead را مشاهده می‌کنید.

 

بازی کاپ‌هد که اقتباسی از نسخه کارتونی دهه 1930 با همین نام است، یک بازی در سبک پلتفرمینگ و سکوبازی است که اولین بار برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شده بود. این بازی در دوره تبلیغات و پس از عرضه نهایی با استقبال زیادی مواجه شد و منتقدین و طرفداران، از طراحی مراحل و همچنین باس‌فایت‌های بازی تمجید کرده بودند.

کاپ‌هد در سال 2019 برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شد و تاکنون فروش فوق‌العاده پنج میلیون نسخه‌ای را هم تجربه کرده است. به علاوه، به گفته StudioMDHR کمپانی سونی حمایت زیادی از آن‌ها برای عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 کرده بود. این استودیو همچنین در خبری دیگر، گفته که بسته الحاقی The Delicious Last Course نیز در آینده و هر زمانی که آماده شود، برای همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.