نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 13 مرداد 1399
ساعت 15:00

اسپنسر از جامعه بازیکنان PC به خاطر حمایت از Xbox تشکر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته فیل اسپنسر، جامعه بازیکنان PC استقبال خوبی از محصولات اخیر ایکس‌باکس در آن پلتفرم داشته‌اند.

مایکروسافت در ابتدای نسل هشتم کنسول‌های بازی، ضعیف‌ترین دوره تاریخ خود را در زمینه پشتیبانی از پلتفرم پی‌سی داشت. این شرکت با ایکس‌باکس وان، هیچ کدام از عناوین فرست پارتی خود را برای پی‌سی منتشر نمی‌کرد و حتی فرنچایزهای مخصوص پی‌سی این شرکت هم در وضعیت توقف کامل قرار گرفته بودند. این وضعیت درباره فروشگاه ویندوز نیز وجود داشت و بازیکنان پی‌سی همیشه درباره طراحی و رابط کاربری آن انتقاد داشتند. علیرغم این شروع بسیار ضعیف، مایکروسافت این شرایط را در طول چند سال گذشته به صورت کامل تغییر داده است.

پیرامون موفقیت‌های پیاپی مایکروسافت و ایکس‌باکس در پی‌سی در طول ماه‌های اخیر، فیل اسپنسر اخیرا در حساب رسمی خود اعلام کرده که شرکت از همه طرفداران و جامعه بازیکنان پی‌سی که از محصولات آن‌ها استقبال کردند تشکر می‌کند. به گفته او بازی‌های عرضه شده از جمله عناوین فروشگاه استیم و همچنین سرویس گیم پس برای پی‌سی، با حمایت بسیار خوبی مواجه بوده است.

یکی از مهم‌ترین تحولات در زمینه تمرکز بیشتر مایکروسافت روی پی‌سی گیمینگ، ارائه سرویس اشتراکی بسیار محبوب Game Pass در این پلتفرم بوده است. مایکروسافت البته فقط به همین موضوع اکتفا نکرده و عناوین زیادی را هم برای فروشگاهی غیر از مایکروسافت، یعنی استیم عرضه کرده است. عناوینی نظیر Sea of Thieves، Halo و Grounded در مجموع با استقبال بسیار خوبی در استیم مواجه بودند. جدای از عرضه این عناوین محبوب ایکس‌باکس در پی‌سی، مایکروسافت عناوین منحصر به PC بیشتری هم عرضه کرده یا در برنامه عرضه دارد؛ Gears Tactics، Microsoft Flight Simulator و Age of Empires 4 در این رابطه در این دسته قرار می‌گیرند.

با توجه به دریافت بازخوردهای مثبت از جانب بازیکنان پی‌سی، این انتظار وجود دارد که مایکروسافت در ادامه نیز پشتیبانی خود از پی‌سی گیمینگ را بیشتر کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.