نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 14 مرداد 1399
ساعت 15:00

کاراکتر Spider-Man در بازی Avengers فقط در PS4 و PS5 عرضه می شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کاراکتر Spider-Man به عنوان یک محتوای پس از عرضه برای بازی Marvel’s Avengers، در سال 2021 فقط برای بازیکنان PS4 یا PS5 عرضه می‌شود.

بازی بعدی استودیو کریستال داینامیکس، Marvel’s Avengers پس از مدت‌ها انتظار حدود یک ماه دیگر عرضه خواهد شد؛ عنوانی اقتباسی از سری کامیک‌های فوق محبوب اونجرز یا انتقام‌جویان، که ترکیبی از بسیاری از ابرقهرمانان کامیک‌های مارول محسوب می‌شود. در این بازی، بازیکنان امکان انتخاب برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول را پیدا می‌کنند تا مراحل داستانی این بازی را تجربه کنند. پیرامون این بازی، اخیرا پست جدیدی در وبلاگ پلی‌استیشن تایید کرده که بازیکنان نسخه PS4 یا PS5 این بازی، محتوای قابل بازی اختصاصی دریافت می‌کنند.

براساس پست جدید وبلاگ پلی‌استیشن، شخصیت Spider-Man به عنوان یک محتوای قابل بازی اختصاصی، در سال 2021 فقط برای بازیکنان این بازی در PS4 یا PS5 عرضه خواهد شد. گفتنی است که کمپانی سونی از مدت‌ها پیش حق استفاده تجاری این ابرقهرمان کامیک‌بوکی را از مارول خریداری کرده بود و تاکنون چندین فیلم و بازی نیز براساس این شخصیت تولید کرده است. بازی Marvel's Spider-Man که توسط استودیو Insomniac Games در سال 2018 ساخته شده بود، درحال حاضر پرفروش‌ترین بازی تاریخ PS4 نیز محسوب می‌شود.

در این مطلب البته به این نکته هم اشاره شده که شخصیت اسپایدر من در بازی Marvel’s Avengers، ارتباطی با بازی اینسامنیاک ندارد، و برداشتی براساس شرایط کلی بازی Marvel’s Avengers است. به این ترتیب این شخصیت داخل مکانیک‌ها و فضای کلی که Crystal Dynamics مختص این بازی ایجاد کرده قرار می‌گیرد و ارتباطی با داستان و فضای بازی Marvel's Spider-Man که در سال 2018 برای PS4 منتشر شد ندارد.

بازی Marvel’s Avengers در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه می‌شود. بازیکنان PS4 که اقدام به پیش خرید بازی کردند، در بازه زمانی 7 تا 9 آگوست (17 تا 19 مرداد) امکان مشارکت در دوره بتای بازی را پیدا می‌کنند. بازیکنان پیش خرید کننده بازی در ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز در بازه زمانی 14 تا 16 آگوست (24 تا 26 مرداد) این امکان را پیدا خواهند کرد. در نهایت نیز در بازه 21 تا 23 آگوست (34 مرداد تا 2 شهریور) نیز بازیکنان همه پلتفرم‌ها می‌توانند در بتای بازی مشارکت کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.