نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 مرداد 1399
ساعت 12:00

تصویر رسمی از پشت DualSense نداشتن دکمه های اضافی را تایید می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تصاویر رسمی و 360 درجه جدید از کنترلر DualSense کنسول PS5، نمای پشتی دسته که فاقد دکمه‌های اضافی است دیده می‌شود.

سونی به تازگی وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن را با قرار دادن تعدادی صفحه جدید از اکسسوری‌های کنسول نسل بعدی PlayStation 5 بروزرسانی کرده است. این صفحه که از اینجا قابل دسترسی است، شامل چند زیرمجموعه برای اکسسوری‌های مختلف کنسول نظیر کنترلر، ریموت کنترل و هدست جدید و دوربین است. همه این صفحات از توضیحات جدید و معرفی ویژگی‌ها تشکیل می‌شوند و در یک بخش جالب، سونی تصاویر 360 درجه هم از این اکسسوری‌ها به نمایش گذاشته است. در مهم‌ترین بخش یعنی کنترلر DualSense، حالا به صورت رسمی تایید شده که این دسته‌های جدید در قسمت پشتی، فاقد دکمه‌های اضافی هستند. شما تصویر رسمی پشت کنترلر PS5 را مشاهده می‌کنید.

Dualsense Back

گفتنی است که در زمان معرفی اکسسوری جدیدی برای کنترلر PS4 که دکمه‌های پشتی به آن اضافه می‌کرد، این شایعه وجود داشت که کنترلرهای کنسول بعدی نیز از این دکمه‌ها خواهند داشت. سونی در زمان رونمایی از DualSense نیز تصویر رسمی از پشت کنترلر نمایش نداد. با این حال در ویدیو کار با DualSense که توسط جف کیلی منتشر شده بود، برای اولین بار بخش پشتی این دسته دیده شد که فاش می‌کرد شایعات درباره وجود داشتن دکمه‌های پشتی برای این دسته صحت نداشتند. در هر صورت سونی حالا به صورت رسمی نمای کامل 360 درجه‌ای از کنترلر به اشتراک گذاشته که مجددا این گمانه‌زنی را نفی می‌کند.

مایکروسافت در نسل حاضر، کنترلرهای مخصوص Xbox Elite Wireless Series 2 را نیز به شکلی طراحی کرده که امکان برداشتن و اضافه کردن دکمه‌های اضافی پشتی را دارد. همان‌طور که اشاره شد، سونی دکمه‌های پشتی مشابهی را به صورت Attachment برای دسته PS4 هم معرفی کرده بود، و این احتمال وجود دارد که اکسسوری مشابهی هم برای DualSense معرفی شود. 

کنسول بازی PS5 در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.