نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 مرداد 1399
ساعت 18:00

Call Of Duty 2020 توسط Treyarch و Raven Software ساخته می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن تایید کرده که سازندگان بازی Call Of Duty 2020 دو تیم Treyarch و Raven Software هستند.

شرکت Activision به تازگی در جریان جلسه گزارش مالی خود اعلام کرده که بازی امسال سری کال آو دیوتی، به زودی معرفی خواهد شد. Rob Kostich مدیر رسانه‌ای شرکت، در این رابطه شایعات اخیر درباره ساخته شدن بازی جدید سری توسط Treyarch را نیز تایید کرده، و گفته که بازی Call Of Duty 2020 توسط دو تیم Treyarch و Raven Software ساخته می‌شود. از دیگر نکات صحبت‌های اخیر اکتیویژن، تایید شدن این موضوع است که بازی جدید از Warzone (نسخه بتل رویال و رایگان کال آو دیوتی) نیز پشتیبانی می‌کند.

Treyarch و Raven Software سازندگان بازی بزرگ بعدی برای سری هستند. ما قطعا نسبت به کارهایی که آن‌ها برای تولید بازی انجام می‌دهند هیجان‌زده هستیم و معتقد هستیم که طرفداران کاملا از آن استقبال می‌کنند. بازی همین حالا هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد و در تست‌های داخلی، بازخوردهای بسیار عالی دریافت کرده است. این شامل ماد تک‌نفره و ماد آنلاین می‌شود، که اعتبار سازندگان برای همین موضوع به خوبی شناخته شده است. تنها چیزی که پیرامون زمان‌بندی‌ها می‌توانم بگویم، این است که شما به زودی خبرهای بیشتری درباره بازی می‌شنوید.

سری بازی‌های Call Of Duty سال‌هاست که به عنوان یک فرنچایز سالانه شناخته می‌شوند و اکتیویژن، برای توسعه آن چند تیم بازی‌سازی مختلف را هدایت می‌کند. براساس شنیده‌ها، بازی امسال سری Call of Duty: Black Ops Cold War نام خواهد داشت، موضوعی که البته تایید نشده و باید منتظر خبرهای رسمی در این رابطه بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.