نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 20 مرداد 1399
ساعت 12:00

بازی Microsoft Flight Simulator حجم دیتای 127 گیگابایتی دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس اطلاعات صفحه Microsoft Flight Simulator در فروشگاه مایکروسافت، حجم اولیه دیتای این بازی 127 گیگابایت است.

بازی شبیه‌ساز پرواز Microsoft Flight Simulator، گرچه برای مخاطبان بسیار خاصی ساخته شده ولی احتمالا همه بازیکنانی که با آن آشنا هستند، جاه‌طلبی سازندگان بازی را تحسین می‌کنند. این بازی از تکنولوژی‌های ویژه‌ای استفاده می‌کند، که اجازه شبیه‌سازی همه دنیا را برای تجربه پرواز می‌دهد. این همچنین شامل بکارگیری جزئیات بسیار زیاد نیز هست و بازی تاکنون در نمایش‌هایی که داشته نشان داده که از نظر گرافیکی و فنی نیز کاملا قابل قبول بوده است.

در فاصله تقریبا یک ماه تا عرضه رسمی بازی در پلتفرم پی‌سی، اخیرا اطلاعات بیشتری از آن در صفحه رسمی فروشگاه مایکروسافت به اشتراک گذاشته شده است. در مهم‌ترین مورد، حالا مشخص شده که حجم دیتای این بازی برای دانلود چقدر است؛ حجمی که البته گرچه بسیار زیاد است ولی چندان هم سورپرایزکننده نیست. بر این اساس، حالا رسما تایید شده که حجم دیتای اولیه این بازی 127٫01 گیگابایت خواهد بود و به این ترتیب بازیکنان PC، باید فضای خالی زیادی را برای ذخیره دیتای بازی ایجاد کنند.

بازی Microsoft Flight Simulator در روز 18 آگوست (28 مرداد) برای PC منتشر می‌شود. این بازی در هر دو فروشگاه مایکروسافت و استیم برای فروش عرضه خواهد شد، و مشترکین Xbox Game Pass در پی‌سی نیز می‌توانند بازی را در روز عرضه دریافت کنند. گفتنی است که مایکروسافت دریافت آپدیت مخصوص VR برای بازی تا چند ماه آینده را نیز تایید کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.