نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 24 مرداد 1399
ساعت 12:00

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales شامل یک خط داستانی کامل است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک گیمز بار دیگر تاکید کرده که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یک بازی کامل با داستان و ویژگی‌های مختص به خودش است.

پس از موفقیت بازی Marvel’s Spider-Man در سال 2018 و در ادامه، خریداری استودیو Insomniac توسط سونی، این موضوع تقریبا قطعی بود که سونی برای ساخت بازی بعدی این سری توسط اینسامنیاک کاملا مصمم است. با این حال احتمالا کم‌تر کسی تصور می‌کرد که بازی بعدی سری، با این فاصله کم و همزمان با لانچ PS5 عرضه شود. در رابطه با بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، از ابتدا زمزمه‌هایی وجود داشت که بازی به خاطر ابعاد کوچک دنیا و تشابهات با عنوان قبلی، یک نسخه کاملا جدید نیست و به مدت زمان نسبتا کمی برای تکمیل ساخت نیاز داشته است.

برایان هورتون کارگردان خلاق این بازی، اخیرا در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly گفته که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، بازی است که از یک داستان کامل برخوردار است، و قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی جدید را به نسبت عنوان سال 2018 ارائه می‌کند.

این بازی شامل یک خط داستانی کامل برای شخصیت مایلز مورالس است که از Spider-Man شروع شد. ما در واقع خط داستانی او و ورود او به عنوان یک قهرمان به دنیای داستانی بازی را تکمیل می‌کنیم. در این زمینه، وقتی ما در حال نوشتن داستان بودیم به این باور رسیدیم که می‌توان با کمی فشرده‌کردن روند داستانگویی، روایت تاثیرگذارتری را از نظر احساسی داشته باشیم. این چیزی است که واقعا در چارچوب‌هایی که در بازی اول ایجاد شد هم قرار می‌گیرد و برای شخصیت مایلز مورالس بسیار مهم است.

هورتون همچنین گفته که بازی جدید، مثل این نیست که فقط لباس شخصیت اسپایدرمن عوض شود، و مایلز مورالس یک اسپایدرمن کاملا مستقل و منحصربه‌فرد است. او انیمیشن‌ها، قدرت‌ها، حرکات و مکانیک‌ها و بسیاری مهارت دیگر دارد که مختص به خودش هستند و گیم‌پلی متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات پایانی سال 2020 و همرمان با لانچ پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.