نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 شهریور 1399
ساعت 09:00

نشریه ژاپنی نینتندو از رونمایی یک بازی بزرگ در ماه آینده خبر داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نشریه ژاپنی زبان نینتندو، اخیرا در مطلبی به رونمایی نزدیک از یک بازی که همگان از آن لذت خواهند برد اشاره کرده است.

کمپانی نینتندو و پلتفرم نینتندو سوییچ، در طول سال 2020 و شیوع ویروس کرونا یکی از مهم‌ترین مقاصد گیمرها در سراسر جهان بوده است. این کنسول بازی هیبریدی، در اوایل شیوع کرونا در برخی مناطق جهان بسیار کمیاب شده بود که نینتندو در ادامه مشکلات را برطرف کرد. با توجه به آمارهای ماهیانه فروش سخت‌افزارهای گیمینگ، نینتندو سوییچ مطابق معمول در صدر لیست قرار دارد، و جای تعجب نیست که بازی‌های بزرگ بیشتری برای آن عرضه شود. در همین رابطه، اخیرا یک نشریه ژاپنی زبان در مطلبی گفته که طرفداران نینتندو سوییچ، در ماه آینده می‌توانند شاهد رونمایی از یک بازی بزرگ «که همه از آن لذت خواهند برد» باشند.

این مطلب که اولین بار در نشریه Nintendo Dream منتشر شده، از رونمایی از یک بازی بزرگ برای سوییچ خبر داده است. در این زمینه، فقط اشاره شده که این بازی است که همه از آن لذت خواهند برد، و به این ترتیب دقیقا مشخص نشده که این عنوان توسط نینتندو ساخته شده یا به یک ناشر third party تعلق دارد. با این حال با در نظر گرفتن اینکه عناوین فرست پارتی نینتندو توسط خود شرکت رونمایی می‌شود، می‌توان حدس زد که بازی مورد اشاره توسط سازنده third party تولید می‌شود.

در همین رابطه، نسخه بعدی نشریه Nintendo Dream در ماه آینده یعنی سپتامبر منتشر می‌شود و در این شماره، به احتمال زیاد از این بازی رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.