نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 شهریور 1399
ساعت 15:00

سونی در فکر عرضه بازی های بیشتری برای PC است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی پس از عرضه موفق عنوان فرست پارتی Horizon Zero Dawn برای پلتفرم پی‌سی، به دنبال انتشار بازی‌های بیشتری برای این پلتفرم است.

چند ماه پیش کمپانی سونی با اعلام عرضه یکی از عناوین فرست پارتی خود برای پلتفرمی غیر از پلی‌استیشن، بسیاری از طرفداران خود را شوکه کرد. در این زمینه، اعلام شده که Horizon Zero Dawn محصول سال 2017 استودیو گوریلا، برای پلتفرم PC عرضه می‌شود و به دنبال انتشار این بازی در استیم، این شرکت شاهد استقبال بسیار خوبی از جانب جامعه بازیکنان پی‌سی نیز بود. با توجه به این موفقیت، اخیرا فاش شده که در یک گزارش مرتبط با سونی، این شرکت به منظور سودآوری بیشتر به دنبال ایده‌هایی است تا عناوین فرست پارتی بیشتری برای پلتفرم پی‌سی منتشر کند.

در این گزارش البته به بازی خاصی اشاره نشده، ولی عناوین مختلفی نظیر God of War، می‌توانند کاندیدای بعدی سونی برای PC باشند. این موضوع خصوصا با توجه به فاصله زمانی عرضه اولیه در پلی‌استیشن نیز می‌تواند باشد، و سونی خصوصا برای سری بازی‌هایی که نسخه دنباله آن‌ها برای PS5 در پیش است، می‌تواند عناوین قبلی آن مجموعه‌ها را به پی‌سی بیاورد. سونی پیش از این نیز گفته بود که هدف آن‌ها از این کار، گسترش جامعه بازیکنان پلی‌استیشن است و با توجه به موفقیت Horizon Zero Dawn در پی‌سی، بازیکنان بیشتری از این پلتفرم مایل به تجربه بازی در صف عرضه Horizon Forbidden West در PS5 می‌شوند.

پیش از این، بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن نظیر Death Stranding و Detroit: Become Human نیز برای پی‌سی منتشر شده بودند، با این حال این عناوین توسط استودیوهای داخلی سونی تولید نشده بودند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.