نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 شهریور 1399
ساعت 15:00

سونی به تعهد خود در زمینه PSVR ادامه می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته سونی، این شرکت به تعهد خود برای توسعه پلتفرم واقعیت مجازی PlayStation VR ادامه می‌دهد.

در طول نسل هشتم کنسول‌های بازی و عصر PS4، توجه سونی به نوع جدیدی از سرگرمی یعنی واقعیت مجازی یا VR، یکی از تجربه‌های موفق این شرکت بود. پس از عرضه PlayStation VR، تعداد زیادی بازی واقعیت مجازی باکیفیت نظیر Astro Bot Rescue Mission، Blood and Truth و Resident Evil 7 برای این پلتفرم عرضه شد، و همچنان نیز عناوین بزرگی نظیر Marvel's Iron Man VR برای آن عرضه می‌شود. درباره این پلتفرم، سونی قبلا تایید کرده بود که در طول نسل بعدی نیز به پشتیبانی از واقعیت مجازی ادامه می‌دهد، و هدست‌های فعلی PS VR در PS5 نیز کار خواهد کرد.

درحالی که پشتیبانی PS VR در PS5 تایید شده است، همیشه گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های تایید نشده‌ای از ساخته شدن نسل بعدی این هدست‌ها هم وجود داشته است. پیرامون این موضوع، گزارش اخیر سونی درباره آینده واقعیت مجازی در پلی‌استیشن نشان می‌دهد که احتمال معرفی مدل جدید هدست‌های VR برای پلی‌استیشن کاملا وجود دارد.

ما قصد داریم تا تاکید بسیار بیشتری را روی بخش تجربه کاربری بازیکنان قرار دهیم. SIE برنامه دارد تا محتواهای قابل بازی متنوعی را برای ژانرها و فرمت‌های مختلف تولید کند و در بخش واقعیت مجازی، ما در زمینه ارائه محتواهای تعاملی و منحصربه‌فرد VR پیشرفت بیشتری خواهیم کرد.

گفتنی است سونی سال گذشته، گفته بود که «فعلا» قصد ندارد تا مدل جدید PSVR را عرضه کند، ولی در طول سال 2019 گزارش‌های مختلف نظیر پتنت‌ها و ... وجود داشت که به PSVR 2 اشاره می‌کردند. در آن زمان، شایع شده بود که این هدست‌های جدید پس از عرضه PS5 معرفی و عرضه می‌شوند. در هر صورت پیرامون مدل‌های جدید احتمالی PSVR باید بیشتر صبر کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.