نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 مهر 1399
ساعت 12:00

Godfall قابل تجربه به صورت آفلاین نیست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اطلاعات جدید منتشر شده در صفحه پیش خرید بازی Godfall در پلی‌استیشن، به تجربه همیشه آنلاین و نیازمند PS Plus اشاره شده است.

بازی Godfall محصول جدید استودیو گیرباکس، که یکی از عناوین روز لانچ کنسول PS5 در آبان پیش رو نیز هست، از ابتدا به عنوان یک بازی چندنفره کو آپ معرفی شده بود که در آن، المان‌های نقش‌آفرینی و اکشن نیز وجود دارد. در این رابطه گرچه قبلا تایید شده بود که بخش کمپین به صورت تک نفره هم قابل بازی است، ولی عمده تمرکز برای این بازی روی تجربه کو آپ یا مشارکتی بوده است. با در نظر گرفتن اینکه بازیکنان پلی‌استیشن، حالا امکان پیش خرید نسخه دیجیتال بازی برای PS5 را پیدا کردند، اطلاعات جالبی در صفحه اختصاصی بازی در این فروشگاه منتشر شده است.

در ارتباط با این بازی، حالا تایید شده که حتی بازیکنانی که مایل به تجربه کمپین عادی بازی به صورت تک نفره هستند، حتما باید اتصال اینترنتی کنسول را برقرار کنند و به این ترتیب در هیچ حالت، امکان تجربه آفلاین بازی وجود ندارد. در ادامه همین موضوع، به این نکته نیز اشاره شده که برای تجربه چندنفره بازی در حالت آنلاین، بازیکنان به اشتراک فعال در سرویس PS Plus هم نیاز دارند.

بازی Godfall قرار است در روز 12 نوامبر (22 آبان) برای PS5 و PC منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.