نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 مهر 1399
ساعت 09:00

Rainbow Six Siege به زودی به Xbox Game Pass اضافه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید یوبی سافت، بازی Rainbow Six Siege از اواخر هفته برای سرویس گیم پس در کنسول و اندروید در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد.

Rainbow Six Siege یکی از موفق‌ترین عناوین شرکت یوبی‌سافت در طول نسل هشتم بوده و جامعه بازیکنان بسیار بزرگ و ثابتی را در طول چند سال گذشته داشته است. عرضه تعداد زیادی محتواهای قابل بازی پس از عرضه، بهبودها و ارتقاها و ... همگی باعث شدند تا این بازی در طولانی مدت، به یکی از بهترین تجربه‌های یوبی‌سافت در بازار عناوین آنلاین رقابتی تبدیل شود. در ارتباط با Rainbow Six Siege، در چند روز گذشته شایعاتی وجود داشت که این بازی در راه اضافه شدن به سرویس Xbox Game Pass قرار دارد، شایعاتی که البته حالا تایید شده‌اند.

با توجه به تاییدیه اخیر، بازی Rainbow Six Siege در اواخر همین هفته یعنی در 22 اکتبر (1 آبان) در اختیار مشترکین Xbox Game Pass در کنسول‌های ایکس‌باکس، و در دستگاه‌های اندرویدی (از طریق بازی به روش استریمی) قرار می‌گیرد. همان طور که اشاره شد این بازی از جامعه طرفداران بسیار بزرگی برخوردار است و اضافه شدن آن به گیم پس، قطعا باعث بزرگ‌تر شدن هرچه بیشتر جامعه بازیکنان خواهد شد.

Rainbow Six Siege در حال حاضر برای بازیکنان پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. یوبی‌سافت عرضه بازی برای PS5 و Xbox Series X/S را نیز تایید کرده و گفته که بازی در این پلتفرم‌های نسل نهمی، امکان اجرا با مشخصات 4K/120fps را نیز دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.