نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 آبان 1399
ساعت 09:00

سرعت لود بسیار بالای The Last Of Us در PS4 با انتشار آپدیت جدید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌دهد که سرعت لود لودینگ‌های The Last Of Us Remastered در PS4، پس از آپدیت اخیر شدیدا بیشتر شده است.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های مورد اشاره سونی در کمپین تبلیغاتی PlayStation 5، سرعت بسیار بالای SSD این کنسول و درنتیجه سرعت لود بسیار بالای بازی‌ها، در حین اجرا روی این پلتفرم است. با این حال برخی استودیوهای زیرمجموعه سونی، اخیرا آپدیت‌هایی را برای عناوین کنونی PS4 خود منتشر کردند که حتی بدون SSD و با هارددیسک معمول این کنسول، سرعت لود این بازی‌ها را به میزان قابل توجهی بالا برده است.

با توجه به یک گزارش جدید، چند بازی قدیمی‌تر کنسول PS4 که به نظر درحال آماده‌سازی برای تجربه بهتر روی PS5، از طریق backwards compatibility هستند، بروزرسانی‌هایی را دریافت کردند که باعث بالا رفتن سرعت لود آن‌ها روی کنسول PS4 هم شده است. در این رابطه برای مثال به بازی The Last Of Us Remastered اشاره شده که سرعت لودینگ‌های بسیار کندی داشت و برای مثال این سرعت در صفحه لودینگ، ممکن بود تا 90 ثانیه برای شروع مرحله به طول بیانجامد. با این حال پچ جدید، باعث شده تا همین صفحات لودینگ حالا با سرعتی بسیار بیشتر و کم‌تر از 14 ثانیه به پایان برسند و مرحله مورد نظر شروع شود. این یک تحول بزرگ از نظر نحوه توزیع دیتا در همین هارددیسک‌های عادی PS4 است و باید دید که نتیجه روی SSD پرسرعت PS5 چگونه خواهد بود.

لازم به ذکر است که هر دو بازی اخیر فرست پارتی سونی یعنی The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima، سرعت لود بسیار خوبی روی PS4 داشتند و گزارش‌های جدید درباره بالا رفتن سرعت لود عناوین قدیمی، به نظر حکایت از این دارد که سونی جدای از SSD پرسرعت PS5، روش‌های دیگری را هم برای پایین آوردن سرعت لود بازی‌های خود به کار گرفته است.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.