نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 آبان 1399
ساعت 15:00

جزئیات داستانی جدیدی از Spider-Man: Miles Morales فاش شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ صفحه رسمی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اخیرا اطلاعات زیادی را درباره داستان و وقایع این عنوان دریافت کرده است.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، یکی از عناوین اصلی فرست پارتی سونی برای لانچ PS5 است و با توجه به این موضوع، سونی و اینسامنیاک کمپین قدرتمند تبلیغاتی هم برای آن در نظر گرفته است. طرفداران مجموعه تاکنون اطلاعات، مصاحبه‌ها و نمایش‌های زیادی از بازی جدید دریافت کردند و حالا به خوبی می‌دانند که چه انتظاراتی از آن دارند. با توجه به بروزرسانی‌های اخیر وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن و فروشگاه دیجیتالی این پلتفرم، صفحه رسمی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز تحولاتی داشته و در این رابطه، حالا اطلاعات مختلفی از گیم‌پلی و داستان منتشر شده که کاملا جدید هستند.

پیرامون اطلاعات جدید داستانی، باید توجه داشت که این بخش به صورت اسپویل هست و در صورتی که تمایل به آگاهی از هیچ کدام از مباحث داستانی بازی ندارید، بهتر است از خواندن آن صرف نظر کنید. همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود، داستان بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یک سال پس از وقایع بازی سال 2018 و مشخص شدن این موضوع که شهردار آزبورن در آزاد شدن Devil’s Breath و پیدا شدن هرج و مرج در شهر نقش مهمی داشته است. در این زمینه، حالا انتخابات جدیدی در نیویورک در پیش است و زمزمه ورود شرکت نفت و گاز Roxxon موجب نگرانی‌هایی در شهر شده است. از میان دو نامزد انتخابات، ریو مورالس یعنی مادر مایلز مورالس به عنوان مخالف شرکت Roxxon طرفداران زیادی دارد، اما رقیب او که موافق شرکت Roxxon است نیز در حال جلب اعتماد برخی مناطق است. در مجموع به نظر می‌رسد که داستان این بازی روابط تنگاتنگی با نحوه به پایان رسیدن بازی سال 2018 دارد، و البته از طرفی بیش از پیش حالتی سیاسی پیدا کرده است.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با عرضه PS5، برای این کنسول و همچنین PS4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.