نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 آبان 1399
ساعت 18:15

Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine با چندماه تاخیر عرضه می شوند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید شرکت یوبی‌سافت، دو بازی در صف عرضه Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine حالا با چند ماه تاخیر منتشر خواهند شد.

یوبی‌سافت در جریان گزارش مالی اخیر خود، تایید کرده که دو بازی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine که پیش‌تر برای عرضه در سال مالی فعلی یعنی 2021-2020 اعلام شده بودند، حالا با چند ماه تاخیر در سال مالی بعد یعنی 2022-2021 عرضه می‌شوند. ایو گیلموت مدیرعامل شرکت، در این رابطه گفته که تاریخ عرضه این دو بازی، حالا به سال مالی بعد - یعنی بازه زمانی بین آوریل 2021 (فروردین 1400) تا مارس 2022 (اسفند 1400) - منتقل شده است. به گفته او، هر دو این بازی‌ها می‌توانستند در تاریخ اعلامی قبلی منتشر شوند، با این حال شیوع ویروس کرونا اصلی‌ترین دلیل اتخاذ چنین تصمیمی بوده است. گیلموت  همچنین گفته که یوبی‌سافت به تلاش خودش ادامه می‌دهد تا شرایط کاری بهتری را برای کار از راه دور کارمندانش فراهم کند.

گفتنی است که بازی Far Cry 6 قبلا برای عرضه در روز 18 فوریه 2020 (29 بهمن) در نظر گرفته شده بود و حالا، دقیقا مشخص نیست که طرفداران سری در چه تاریخی باید منتظر انتشار بازی باشند. در این بازی، بازیگر مشهور هالیوود یعنی Giancarlo Esposito نقش مهمی را دارد و برای اولین بار در سری فار کرای، نقشه جهان‌باز دنیای بازی شامل یک شهر کامل نیز برای گردش هست.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.