نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 آبان 1399
ساعت 09:00

ویدیو لیک شده سرعت لودینگ بالای Spider-Man: Miles Morales در PS5

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ویدیو لیک شده جدید، سرعت لود بالای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 را نشان می‌دهد.

احتمالا اولین مزیت کاملا جدید و متحول‌کننده‌ای که سازندگان کنسول‌های نسل نهمی وعده دادند، مربوط به استفاده از حافظه‌های ذخیره‌ساز بسیار پرسرعت SSD است. این نوع حافظه‌ها که جایگزین هارددیسک‌های معمول خواهند بود، امکان انتقال دیتا با سرعت بسیار بیشتری را دارند که این کار محدودیت‌های مختلفی را از پیش روی بازیسازان بر می‌دارد و از دید بازیکنان، سرعت لود بازی‌ها بسیار زیاد و تجربه کاربری روان‌تری را خواهند داشت. در همین رابطه، اخیرا ویدیو جدیدی به بیرون درز پیدا کرده که سرعت لود بالای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 را نشان می‌دهد. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

ویدیو لیک شده از جهات زیادی جالب‌توجه است چون کار را از صفحه رابط کاربری PS5، اجرای بازی Spider-Man: Miles Morales، صفحه منو این بازی و ورود به خود بازی نشان می‌دهد. درحالی که سرعت بالا و روان بودن تجربه کاری برای شروع یک بازی قابل‌توجه است، ولی سرعت لودها بیش از هر چیز چشمگیر هستند. در این زمینه بازیکن از زمان انتخاب بازی در رابط کاربری PS5 تا ورود به صفحه منو، تقریبا 7 ثانیه منتظر می‌ماند و از اینجا پس از انتخاب گزینه شروع بازی، فقط 2 ثانیه طول می‌کشد تا بازی شروع شود.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با روز لانچ PlayStation 5، برای این پلتفرم و همچنین PS4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.