نویسنده: FariD سه شنبه، 28 مهر 1394
ساعت 15:23

امروز نسخه 3.10 سیستم عامل PS4 در دسترس قرار می گیرد

4 از 5

شرکت Sony Computer Entertainment اعلام کرد که نسخه 3.10 سیستم عامل PS4 امروز در دسترس کاربران قرار می گیرد.

با این حال خیلی هیجان زده نشوید، چرا که این آپدیت نسبت به نسخه قبلی چیز زیادی برای عرضه ندارد. از جمله تغییراتی که در این نسخه اعمال شده است این است که کاربران PS4 با استفاده از آن می توانند حساب های رسمی بازیکنان مورد تایید را دنبال (follow) کنند و همچنین پیام های خود را با استفاده از دسته متنوعی از استیکرهای جدید زینت دهند. با این حال شرکت سونی توضیح بیشتری در مورد این نسخه نداده و لیست کامل موارد به روزرسانی شده معلوم نیست.

گفتنی است که آخرین آپدیت اصلی کنسول PS4 که در قالب نسخه 3.00 عرضه شد، محتواهای جدیدی را برای ارائه در چنته داشت. شاید برجسته ترین موارد آن آپدیت، معرفی استیکرها بود، که به شما این امکان را می دهد به جای پیام های خشک و خالی مبتنی بر متن، پیام های حاوی تصاویر جذابی را برای دوستان خود بفرستید؛ مضاف بر این که این امکان برای شما به وجود آمد که تمام رویدادهای مربوط به بازی های مورد علاقه خود را دنبال و در آن ها شرکت کنید. همچنین امکانات شبکه اشتراک گذاری Youtube و شبکه اجتماعی Twitter نیز در آن آپدیت در نظر گرفته شدند، و گیمرها این امکان را داشتند که ویدیوهایی تا 10 ثانیه را ذخیره و آن ها را مستقیما بر روی این شبکه های اجتماعی قرار دهند.

شایان ذکر است که شرکت سونی امروز علاوه بر این خبر، اعلام کرد که فروش کنسول PS4 در ماه گذشته نیز از تعداد کنسول های Xbox One فروخته شده در ایالات متحده بیشتر بوده و شرکت سونی نیز شاهد جهش قابل توجهی در درآمدهای ناشی از بازار PlayStation بوده است.

FariD | اخبار | 20/10/2015
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    آپدیت هایی از این دست عموما جنبه ی امنیتی دارن و یا برای برطرف کردن باگ های آپدیت اصلی ماقبل خودشون که در اینجا همونطور که داخل خبر هم ذکر شد منظور آپدیت 3 هست عرضه میشن .

    ‏reza maleki و ‏farid از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.