نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 آبان 1399
ساعت 12:00

بازی Days Gone در PS5 با نرخ فریم 60FPS اجرا می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام استودیو Sony Bend، بازی Days Gone در PS5 با رزولوشن dynamic 4K و نرخ فریم تا 60FPS اجرا می‌شود.

بازی Days Gone یکی از عناوین جهان باز و پرفروش PS4 بود که در سال 2019 توسط استودیو Sony Bend عرضه شد. پیرامون این بازی، البته از قبل تایید شده بود که دارندگان از طریق قابلیت Backward Compatibility، می‌توانند این عنوان را در PS5 هم تجربه کنند. در این رابطه، سازندگان بازی اخیرا در حساب رسمی توییتری خود، اطلاعات تازه‌ای را از نحوه تجربه نسل نهمی این بازی منتشر کردند. براساس این اطلاعیه، Days Gone در PS5 با رزولوشن dynamic 4K و نرخ فریم تا 60FPS اجرا می‌شود و بازی، از سرعت بالای SSD کنسول نیز برای لودینگ های سریع‌تر و ... استفاده می‌کند. در این رابطه، همچنین تایید شده که امکان انتقال فایل‌های ذخیره از PS4 به PS5 نیز وجود دارد.

همان‌طور که اشاره شد، بازی Days Gone اولین بار در سال 2019 عرضه شد و یکی از عناوین جالب توجه انحصاری PS4 نیز به حساب می‌آید. بازیکن در این بازی، در دنیایی پساآخرالزمانی و جهان‌باز قرار می‌گیرد که توسط موجودات زامبی مانند احاطه شده است. این بازی از طرفی در کتابخانه PS Plus Collection نیز وجود خواهد داشت که بازیکنان PS5 به همراه اشتراک فعال PS Plus، امکان دسترسی به این کتابخانه و تجربه رایگان بازی را پیدا می‌کنند.

پیرامون استودیو سازنده یعنی Sony Bend، این تیم هنوز پروژه بعدی خود را معرفی نکرده، ولی قبلا فاش شده بود که این یک بازی بزرگ AAA دیگر خواهد بود. با توجه به نحوه پایان وقایع بازی Days Gone، احتمال ساخته شدن بازی دنباله یعنی Days Gone 2 وجود دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.