نویسنده: FariD چهارشنبه، 29 مهر 1394
ساعت 10:08

افزونه اولین روز عرضه Assassin's Creed Syndicate مشخص شد

5 از 5

جمعه همین هفته قرار است نسخه بعدی یکی از محبوب ترین بازی های شرکت Ubisoft یعنی Assassins's Creed Syndicate عرضه شود و اکنون مشخص شده است که این بازی سبک اکشن-ماجراجویی که داستان آن در لندن می گذرد، قرار است یک افزونه را در روز اول عرضه برای دانلود در اختیار کسانی که آن را پیش خرید کرده اند قرار دهد.

به گفته این شرکت، حجم این افزونه بر روی کنسول PS4 تنها 534 مگابایت است و لذا یکی از کم حجم ترین افزونه های روز اول در بین بازی های اخیر محسوب می شود. حجم کلی بازی هم بر روی کنسول PS4 چیزی در حدود 43 گیگابایت خواهد بود.

بازی Assassins's Creed Syndicate قرار است جمعه این هفته برای کنسول های نسل آخر و PC عرضه شود. داستان بازی در شهر لندن و در سال 1868 روایت می شود و نبرد خواهر و برادری به نام های جیکوب و اوی فرای با معبد فرقه ای مذهبی در گیر و دار انقلاب صنعتی را به تصویر می کشد. شاید چیزی که در مورد این بازی عجیب است این است که از قابلیت های بازی چند نفره که در عناوین قبلی Assassin's Creed وجود داشت اجتناب می کند، قابلیتی که از عنوان مربوط به دهه 2010 بازی Assassin's Creed Brotherhood تا الان از آن بهره گرفته می شد.

گزینه ای که هم اکنون این بازی بر روی میز قرار داده است این است که می توانید در هر زمانی در طول بازی بین دو شخصیت اول این بازی سوییچ کنید. هر یک از این دو شخصیت خواهر و برادر ویژگی ها و توانایی های مختص خود را دارد: جیکوب بیشتر در نبردهای رو در رو خوب عمل می کند، اما اوی رویکرد مخفی کاری تر را ترجیح می دهد و بیشتر بر فراست و هوش خود تکیه می کند. ویزگی دیگری که Syndicate عرضه کرده است، rope launcher است که به کمک آن می توانید مسافت بین بام ها را بهتر پیمایش کنید، قابلیتی که در بازی محبوب Batman:Arkham Knights هم شاهدش بودیم. همچنین اسلحه هایی از قبیل هفت تیر، پنجه بوکس و یک شمشیر عصایی در این نسخه از بازی برای استفاده علیه دشمنان در اختیار شما قرار دارد.

شرکت Ubisoft تایید کرده است که Assassins's Creed Syndicate از ریزتراکنش ها (پرداخت های فرعی مربوط به افزونه های بازی) پشتیبانی خواهد کرد و در ماه آینده نیز یک لباس جدید را برای هر یک از شخصیت های بازی به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می دهد.

به نظر شما آیا سری Assassin's Creed با عنوان Syndicate خواهد توانست دوباره جایگاه خود را در بین هوادارانش پیدا کند؟

FariD | اخبار | 21/10/2015
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.