نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 آبان 1399
ساعت 15:00

Assassin’s Creed Valhalla رکورد فروش هفته اول در این سری را شکست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اعلام کرده که فروش Assassin’s Creed Valhalla در بازه زمانی هفته اول عرضه، رکورد جدیدی را در سری به ثبت رسانده است.

پس از مدت‌ها انتظار طرفداران سری اساسینز کرید، نسخه جدید این مجموعه یعنی Assassin’s Creed Valhalla مدتی پیش عرضه شد و از آن زمان، گزارش‌های مختلف نشان از عملکرد فوق‌العاده خوب فروش این بازی داشته است. این آمار خصوصا با یادآوری صدرنشینی در جدول فروش عناوین فیزیکی بریتانیا علیرغم عرضه نسخه جدید از سری Call of Duty، یا آمار دو برابر بازیکنان بیشتر این بازی به نسبت Odyssey می‌تواند نشان‌دهنده موفقیت یوبی‌سافت با این بازی باشد.

با توجه به گزارش اخیر یوبی سافت، حالا فاش شده که Assassin’s Creed Valhalla بیش از هر بازی دیگری در تاریخ این مجموعه، در بازه زمانی هفته اول عرضه فروش داشته و حالا رکورددار سری محسوب می‌شود. این بازی آمارهای جالب دیگری هم داشته، که برای مثال پرفروش‌ترین بازی PC شرکت در دوره لانچ و ثبت بیشترین آمار فروش در تاریخ فروشگاه یوبی‌سافت از آن جمله هستند. Julien Laferriere تهیه‌کننده بازی اخیرا در ارتباط با این آمارها گفته که از واکنش‌های مثبت و مشتاقانه طرفداران نسبت به بازی خوشحال و از همه آن‌ها ممنون است. او همچنین گفته که این موفقیت پس از همه مشکلات که در طی ساخت و عرضه به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا وجود داشت، لذت بخش بوده و اینکه کار سازندگان، با لانچ موفق به پایان نرسیده چون این بازی قرار است محتواهای پس از عرضه زیادی را در طول ماه‌های پیش رو دریافت کند.

در این رابطه یوبی‌سافت آمارهای جانبی هم منتشر کرده که برای مثال، تاکنون مجموع همه بازیکنان در این بازی 4 میلیون کیلومتر مسافت طی کردند، 55 میلیون ساختمان در settlement باز کردند و تا به حال 3.5 میلیون مرتبه در بازی Orlog پیروز شده‌اند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال حاضر برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5، PC و Stadia در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.