نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 آذر 1399
ساعت 12:00

امکان انتقال پیشرفت در Marvel’s Spider-Man Remastered فراهم شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک گیمز سرانجام با یک روش نامتعارف امکان انتقال پیشرفت‌ها از جمله فایل‌های ذخیره، تروفی و ... به Marvel’s Spider-Man Remastered را فراهم کرد.

با وجود اینکه Marvel’s Spider-Man سال 2018 از طریق قابلیت Backward Compatibility در کنسول جدید PS5 هم اجرا می‌شود، این بازی صرفا ارتقاهای محدود و سریع از نوع افزایش نرخ فریم و رزولوشن را پیدا و به این ترتیب، بروزرسانی مخصوص نسل نهمی و ارتقادهنده دریافت نمی‌کند. برای تجربه نسل نهمی این بازی از جمله استفاده از نورپردازی Ray-Tracing و ...، اینسامنیاک بازی جدیدی را در قالب Marvel’s Spider-Man Remastered معرفی کرد که فقط به صورت باندل و همراه با نسخه ویژه Spider-Man: Miles Morales به فروش می‌رسد. تاکنون بین این بازی ریمستر و اورجینال، تقریبا هیچ ارتباطی وجود نداشت و پیشرفت‌ها از جمله فایل‌های ذخیره، لباس‌های آزادشده و تروفی‌ها از یکدیگر مستقل بودند.

با توجه به نقدها و اعتراضات زیادی که طرفداران به این عدم پشتیبانی وارد کرده بودند، اینسامنیاک اخیرا اعلام کرده که امکان انتقال پیشرفت‌ها از بازی اورجینال به بازی ریمستر فراهم شده، که البته این کار هم با روشی نامتعارف قابل انجام هست. به این ترتیب بازیکن ابتدا باید هر دو بازی روی PS4 و PS5 را بروزرسانی کند تا آپدیت مخصوص این قابلیت روی هر دو بازی نصب شود. پس از این، در بازی اورجینال روی PS4، بازیکن باید در صفحه اصلی بازی با دکمه R1 پیشرفت‌های خود را در سرور آپلود کند. پس از این درصفحه اصلی بازی ریمستر در PS5 نیز از همین دکمه برای دانلود پیشرفت‌ها استفاده کند. گفتنی است که برای آپلود و دانلود این پیشرفت‌ها نیازی به PS Plus نیست و پس از دریافت در بازی ریمستر، همه پیشرفت‌ها از جمله فایل ذخیره، مهارت‌ها، لباس‌ها و ... در دسترس قرار می‌گیرند. به علاوه همه تروفی‌هایی که در بازی اورجینال آزاد شده بودند، حتی تروفی پلاتینیوم برای بازی ریمستر نیز ظاهر می‌شوند.

اینسامنیاک در خبر دیگری به این نکته اشاره کرده که مشکل کرش کردن PS5 در زمان اجرای بازی ریمستر و قرار دادن کنسول روی حالت rest mode نیز حالا برطرف شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.