نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 آذر 1399
ساعت 09:00

به گفته گوستاوو سانتاولایا سری The Last of Us تازه شروع شده است

1.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوستاوو سانتاولایا سازنده موسیقی متن سری The Last of Us اخیرا گفته که حضور او در این مجموعه تازه شروع کار است.

The Last of Us Part 2 علیرغم اینکه مطابق پیش‌بینی‌ها به یک بازی دو قطبی با طرفداران و مخالفان بزرگ خودش تبدیل شد، ولی درنهایت شکی وجود ندارد که یکی از باکیفیت‌ترین و از نظر عملکرد فروش نیز از جمله موفق‌ترین بازی‌های انحصاری سونی بوده است. از این سری، درحال حاضر ساخت یک مجموعه تلویزیونی توسط شبکه HBO نیز تایید شده، و تا چند هفته دیگر The Last of Us Part 2 نیز در چندین رشته مختلف، در مراسم The Game Awards 2020 پررنگ‌ترین حضور را دارد.

با توجه به نامزد شدن این بازی در 9 رشته مختلف در رویداد امسال The Game Awards، مدتی پیش سازنده موسیقی متن این بازی یعنی گوستاوو سانتاولایا اظهارنظر جالبی در حساب توییتری خود منتشر کرده است. لازم به ذکر است که یکی از رشته‌هایی که این بازی در آن رقابت می‌کند نیز مربوط به بهترین موسیقی متن هست. سانتاولایا در پست اخیر خود از نامزدی این بازی در چندین رشته از جمله بهترین موسیقی متن اظهار خوشحالی کرده و در ادامه گفته که از نیل دراکمن و ناتی داگ بخاطر دعوت کردن از او برای کار در این مجموعه ممنون است. او همچنین در ادامه گفته که این تازه شروع کار است!

اظهارنظر جالب سانتاولایا مبنی بر اینکه این تازه شروع کار در رابطه با حضور او در این سری است در نوع خود جالب است، و می‌تواند نشان از ساخت دنباله‌های بعدی برای مجموعه باشد. همچنین باید در نظر گرفت که گرچه ناتی داگ انتشار بسته الحاقی برای بازی دوم را رد کرده، ولی وعده بازگشت حالت چندنفره the Factions را نیز داده بود. همچنین همان‌طور که اشاره شد، HBO نیز درحال ساخت مجموعه تلویزیونی براساس این سری است و حضور سانتاولایا نیز به عنوان سازنده موسیقی متن تایید شده است. از طرفی دیگر، دراکمن نیز قبلا ساخته شدن Part 3 را رد نکرده بود و احتمال زیادی وجود دارد که پروژه بعدی ناتی داگ دنباله دیگری برای این سری باشد.

The Last of Us Part 2 درحال حاضر در PS4 و PS5 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 10 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.