نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 آذر 1399
ساعت 18:00

PS5 در حین کسب تروفی صدای بازیکن را از طریق میکروفون ضبط می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌هد که پلی‌استیشن 5 در زمان کسب تروفی، صدای بازیکن را از طریق میکروفون کنترلر ضبط می‌کند.

سونی در پلی‌استیشن 5 تعدادی ویژگی جالب را در سیستم کسب تروفی اضافه کرده، که به تدریج واکنش‌های مثبتی را هم از جانب بازیکنان دریافت می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها درباره ضبط کلیپ 15 ثانیه‌ای منجر به کسب تروفی است که در صفحه تروفی مربوطه نیز قرار می‌گیرد؛ گفتنی است که پیش از این و در PS4، این سیستم به صورت خودکار فقط تصویر لحظه باز شدن تروفی را ثبت می‌کرد. پیرامون همین ویژگی جدید اخیرا در Reddit بحث‌هایی ایجاد شده که نشان می‌دهد این کلیپ‌ها فقط مربوط به خروجی بازی نیست، و کلیپ شامل صدای ضبط شده از طریق میکروفون نیز هست.

با توجه به این پست ردیت، بازیکن اقدام به ارسال کلیپ ضبط شده از طریق PS5 در جریان کسب یک تروفی دشوار در بازی Demon’s Souls کرده که مشخصا این کلیپ شامل صدای ضبط شده از طریق میکروفون نیز هست. با توجه به بحث‌های موجود در این صفحه، این ویژگی با استقبال نیز مواجه شده که خصوصا برای بازی از نوع Demon’s Souls که تروفی‌های بسیار سختی برای باز شدن دارند، ضبط شدن واکنش‌های بازیکن هنگام کسب تروفی‌ها می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه و جذاب باشد. لازم به ذکر است که بازیکن همیشه امکان غیرفعال کردن میکروفون از طریق تنظیمات کنسول یا از طریق خود کنترلر را نیز دارد.

کنسول‌های بازی نسل نهمی و جدید PS5 از حدود دو هفته پیش در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.