نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 آذر 1399
ساعت 09:00

هشدار CD Projekt به استریم کنندگان پیش از موعد Cyberpunk 2077

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله یک هفته تا عرضه Cyberpunk 2077، سی دی پراجکت از دارندگان نسخه پیش از موعد بازی خواسته تا از استریم یا اشتراک ویدیوهای این عنوان خودداری کنند.

سایبرپانک 2077 با همه ماجراهای پرفراز و نشیب معرفی، دوره ساخت بسیار طولانی و اعلام عرضه و تاخیرها، حالا در ایستگاه یک هفته تا موعد انتشار قرار دارد. این بازی مدت‌هاست که گلد شده و باید تا الآن نیز عرضه می‌شد، با این حال سازندگان با هدف «ارائه بهترین تجربه ممکن روی همه پلتفرم‌های مقصد»، تصمیم به تاخیر سه هفته‌ای گرفتند. نسخه‌های مختلف این بازی حالا در برخی بازارها وجود دارد و منتقدین نیز در حال حاضر نسخه مخصوص نقد و بررسی را دریافت کردند.

با در نظر گرفتن موجود بودن این بازی در برخی بازارها و همچنین سوابق گذشته، انتظار می‌رود که به زودی شاهد انتشار ویدیوهای گیم‌پلی، استریم زنده، ارسال تصاویر و بحث‌ها درباره داستان و گیم‌پلی این بازی باشیم. درواقع درحال حاضر ویدیوهایی از این دست در اینترنت وجود دارد که ناشر بازی با جدیت درحال مسدودسازی آن‌ها از فضای مجازی است. پیرامون همین مسئله، CD Projekt RED اخیرا در اطلاعیه‌ای توییتری از این دست بازیکنان که موفق به دریافت نسخه‌های پیش از موعد بازی شدند درخواست کرده تا از انتشار ویدیو یا استریم کردن Cyberpunk 2077 خودداری کنند. شرکت همچنین هشدار داده که فعالانه همه این نوع ویدیوها را تا یک روز قبل از عرضه بازی یعنی 9 دسامبر (19 آذر) به صورت قانونی مسدود می‌کند. به گفته سی‌دی پراجکت البته از این تاریخ به بعد و زمانی که همه بازیکنان دسترسی پیدا کنند، آن‌ها مشتاقانه منتظر تماشای ویدیوها و استریم‌های بازیکنان خواهند بود.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.