نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 آذر 1399
ساعت 09:00

Spider-Man: Miles Morales حالت Ray-Tracing+60FPS دریافت کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales حالت گرافیکی جدید Ray-Tracing+60FPS را اضافه می‌کند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales احتمالا مهم‌ترین عنوان انحصاری PS5 در روز لانچ این کنسول بود و گرچه این بازی برای PS4 هم در دسترس قرار دارد، با این حال به صورت طبیعی عمده ویژگی‌های گرافیکی و کیفیت فنی بالاتر مربوط به نسخه PS5 می‌شود. این نسخه از بازی تا پیش از این امکان انتخاب بین دو حالت گرافیکی Fidelity و Performance را می‌داد که اولی، بازی با بالاترین میزان گرافیک از جمله فعال بودن ray-tracing، رزولوشن 4K و اجرا با نرخ  فریم 30FPS و دومی، بازی را با نرخ فریم 60FPS اجرا می‌کرد که به همین نسبت، برخی ویژگی‌های گرافیکی حذف می‌شدند و ابعاد تصویر خروجی نیز پایین‌تر از 4K است.

با توجه به آپدیت جدید منتشر شده توسط اینسامنیاک گیمز، این بازی حالا یک حالت گرافیکی جدید به نام Performance RT دریافت کرده است. بازیکنان درواقع با انتخاب این حالت، حالا می‌توانند بهترین ویژگی‌ها از دو حالت قبلی را داشته باشند و بازی با نرخ فریم 60FPS و همراه با ویژگی Ray-Tracing اجرا می‌شود. درحالی که در توضیحات این بخش به اعمال تغییر در ویژگی‌های reflection quality و pedestrian density اشاره شده، ولی به احتمال بسیار بالا رزولوشن تصویر در این حالت باید پایین‌تر از حالت Performance باشد.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS5 و PS4 در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.