نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 آذر 1399
ساعت 15:00

بازی Cyberpunk 2077 هشت میلیون نسخه پیش فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سی‌دی پراکت اعلام کرده که آمار پیش فروش جدیترین بازی آن‌ها یعنی Cyberpunk 2077 به هشت میلیون نسخه رسیده است.

یکی از موردانتظارترین عناوین چند سال اخیر، Cyberpunk 2077 حالا بالاخره برای بازیکنان کنسول‌ها، پی‌سی و سرویس‌های استریم نظیر استیدیا در دسترس قرار گرفته و نقد و بررسی‌های این بازی نیز مدتی هست که منتشر شدند. این بازی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد عملکرد بسیار خوبی را در بین منتقدین داشت و علیرغم وارد شدن برخی ایرادات فنی و ...، درحال حاضر میانگین نمرات 90 از 100 را نیز در متاکریتیک دریافت کرده است.

با توجه به انتظارات بسیار بالایی که پیرامون این بازی وجود داشت، آمارهای فروش اولیه این بازی نیز اخیرا منتشر شد و یک بار دیگر شاهد عملکرد بسیار درخشان از جانب CD Projekt RED هستیم. این شرکت در یک گزارش تازه، اعلام کرده که سایبرپانک 2077 مجموعا 8 میلیون نسخه پیش فروش داشته است که این آماری واقعا چشمگیر و کم‌سابقه است. لازم به ذکر است که آمار هشت میلیون پیش فروش فقط مربوط به فروش بازی تا پیش از عرضه است و انتظار می‌رود که این عنوان دوره لانچ بزرگی را هم داشته باشد.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.