نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 آذر 1399
ساعت 12:00

مهم ترین رونمایی ها و نمایش ها در رویداد The Game Awards 2020

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در رویداد The Game Awards 2020 نمایش‌های جدیدی از چندین بازی کاملا تازه یا خبرها از عناوین قبل معرفی شده پخش شدند.

مراسم امسال جوایز بازی سال یا The Game Awards 2020 نیز برگزار شد و در طی آن، اسامی برندگان در شاخه‌های مختلف نیز اعلام شد. در این رابطه، بازی The Last of Us Part 2 ساخته استودیو ناتی داگ، که در میانه سال 2020 و با حواشی مختلف منتشر شد، در پایان بهترین عملکرد را داشت و البته جایزه بازی سال 2020 را نیز به خانه برد. علیرغم معرفی برندگان و رقابت میان بازی‌ها، The Game Awards 2020 شامل خبرها، سورپرایزها و نمایش‌های جذابی از سرتاسر صنعت گیم هم بود و جف کیلی مجری و تهیه‌کننده مراسم امسال، آن‌ها را با توجه به شرایط قرنطینه و ویروس کرونا به شکل جالبی معرفی کرد. این رویداد شامل تماس‌های تصویری زیادی با بازیسازان و افراد مختلف بود و از این طریق، نمایش‌ها و رونمایی‌های زیادی نیز پخش شد. شما در ادامه برخی از مهم‌ترین رونمایی‌ها و نمایش‌ها در رویداد امسال The Game Awards را مشاهده می‌کنید.

 

رونمایی Devolver Digital از بازی Loop Hero

استودیو مستقل Devolver Digital، تریلر رونمایی از بازی بعدی خود یعنی Loop Hero را منتشر کرد.

 

معرفی بازی Tchia

استودیو مستقل و ایندی New Caledonia از بازی جدید خود یعنی Tchia رونمایی کرد. این یک بازی جهان‌باز و جزیره‌ای با محیط‌هایی هنری است.

 

Focus Home Interactive از بازی Shady Part of Me پرده برداری کرد

در رویداد امسال استودیو Focus Home Interactive نیز حضور داشت و این تیم نیز از بازی بعدی خود، یعنی Shady Part of Me که دارای اتمسفری تاریک اما رویاپردازانه است رونمایی کرد. این بازی همین حالا نیز برای کنسول‌های بازی از جمله نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

 

بازی Century: Age of Ashes رونمایی شد

بازی Century: Age of Ashes با تم قرون وسطایی و نبرد با اژدها نیز معرفی شد. در این بازی که به صورت کو آپ قابل تجربه است بازیکنان قابلیت اژدهاسواری و مبارزه را دارند. این بازی قرار است در فوریه 2021 / حدود دو ماه دیگر عرضه شود.

 

مایکروسافت سرانجام از پروژه استودیو جدید خود یعنی The Initiative با عنوان Perfect Dark رونمایی کرد

استودیو پر صر و صدا و جدید مایکروسافت یعنی The Initiative، که چند سالی هست با خبر جذب بازیسازان بزرگ و باتجربه در خبرها دیده می‌شود، سرانجام از پروژه خود رونمایی کرده است. این رونمایی البته شامل گیم‌پلی نیست و فقط یک تریلر سینماتیک دیده می‌شود. به هر ترتیب Perfect Dark نام اولین بازی این استودیو است و المان‌های اکشن و علمی تخیلی در آن به چشم می‌خورد. به گفته مایکروسافت، این بازی البته هنوز در اوایل مراحل ساخت قرار دارد.

 

Back 4 Blood رونمایی شد

استودیو Turtle Rock از پروژه بعدی خود یعنی Back 4 Blood که یک بازی شوتر اول شخص زامبی و کو آپ است رونمایی کرد. این بازی قرار است در ژوئن 2021 / حدود شش ماه دیگر منتشر شود.

 

The Callisto Protocol رونمایی شد

در رویداد امسال جوایز بازی سال، Glen Schofield خالق سری Dead Space نیز از بازی بعدی خود یعنی The Callisto Protocol رونمایی کرد. این یک بازی ژانر علمی تخیلی و وحشت است و قرار است برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی، در سال 2022 عرضه شود.

 

رونمایی از بازی Open Roads

استودیوهای Annapurna Interactive و Fullbright از بازی بعدی خود یعنی Open Roads پرده برداری کردند. این یک بازی داستان محور پیرامون سفر جاده‌ای یک مادر و دختر است.

 

Evil Dead The Game پرده برداری شد

یکی از سورپرایزهای رویداد امسال، معرفی یک بازی ویدیویی بر اساس فرنچایز Evil Dead بود. تریلر معرفی این بازی، شامل کاراکترهای قابل بازی متفاوت است که با موجودات غیرعادی در جنگل مبارزه می‌کنند.

 

بازی Outriders رونمایی شد

People Can Fly و Square Enix نیز از بازی جدید و کو آپ سه نفره با نام Outriders رونمایی کردند. این بازی نیز در ژانر علمی تخیلی است و تاریخ عرضه دقیق آن نیز برای 2 فوریه 2021 (14 بهمن) برای کنسول‌های نسل هشتمی و نسل نهمی به همراه پی‌سی اعلام شده است.

 

Ark 2 معرفی شد

بازی Ark 2 نیز معرفی شد که این رونمایی، البته یک سورپرایز ویژه هم داشت و در آن، بازیگر مشهور هالیوود یعنی ون دیزل نیز حضور دارد. در این تریلر دیزل با یک دایناسور Tyrannosaurus Rex مواجه و درنهایت به سختی موفق به فرار می‌شود. برای این بازی همچنین از یک مجموعه انیمیشنی به نام Ark: The Animated Series هم معرفی شد، که قرار است شامل داستان‌های پیش‌زمینه برای همین بازی باشد.

 

گیم‌پلی ویدیو جدید از بازی Returnal

بازی قبلا معرفی شده Returnal از استودیوهای پلی‌استیشن، در رویداد امسال حضور داشت و گیم‌پلی ویدیویی نیز از بازی نمایش داده شد. این بازی لبته حالا تاریخ انتشار خودش را هم پیدا کرده و قرار است در 19 مارس 2021 (29 اسفند) برای PS5 منتشر شود.

 

تریلر نسخه بعدی سری Mass Effect

بایوور یکی دیگر از سورپرایزهای رویداد جوایز بازی سال 2020 را با تایید ساخت نسخه بعدی Mass Effect رونمایی کرد. رونمایی بازی جدید، البته فقط به صورت سینماتیک است و حتی شامل اسم بازی نیز نمی‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی Liara T'Soni باشد.

 

همان‌طور که اشاره شد، رویداد The Game Awards 2020 شامل وقایع و نمایش‌های بسیار زیادی بود و در این مطلب، تنها به تعدادی از مهم‌ترین آیتم‌ها پرداخته شده است. این خبرها نیز عمدتا پیرامون بازی‌های قبلا معرفی شده از جمله عرضه بسته‌های الحاقی و دیگر محتواهای جانبی یا مشخص شدن تاریخ عرضه بودند که برای مثال اضافه شدن شخصیت Master Chief به فورتنایت، نقشه جدید برای بازی Among Us، فصل سوم Fall Guys، تریلر ویدیوهای جدید از عناوین Monster Hunter Rise، Crimson Desert، Dragon Age 4، Warhammer 40,000: Darktide، Nier: Replicant ver.1.22474487139 و ... از آن جمله هستند. در این بین البته بازی‌های دیگری نظیر Sea of Solitude با تاریخ عرضه 4 مارس 2021 (14 اسفند)، Ghosts n Goblins Resurrection با تاریخ عرضه 25 فوریه 2021 (7 اسفند) نیز معرفی شدند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.