نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 آذر 1399
ساعت 12:00

بینندگان The Game Awards 2020 به نسبت سال گذشته 83٪ افزایش داشتند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته جف کیلی مجری و تهیه‌کننده رویداد اخیر The Game Awards 2020، مراسم امسال 83٪ رشد بیننده به نسبت سال قبل داشته است.

رویدادهای جوایز بازی سال به تهیه‌کنندگی و اجرای جف کیلی، سال‌هاست که به صورت سالانه برگزار می‌شود، ولی شکل گیری مدرن آن به شکلی که امروزه شاهد هستیم، به سال 2014 و پس از توقف همکاری Spike TV با کیلی برای برگزاری رویدادها بازمی‌گردد. The Game Awards از آن سال به بعد با تلاش‌های کیلی شمایل منسجم‌تر و حرفه‌ای تری پیدا کرد و در طول این سال‌ها عملا به یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین رویدادهای گیمینگ جهان تبدیل شده است. برنامه‌های این رویداد، در طول سال‌های اخیر عملا پربیننده‌تر از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراسم‌های سالانه نظیر E3، TGS و GDC بوده و هر سال نیز شاهد افزایش بینندگان در سطح جهانی است.

با توجه به پست اخیر جف کیلی در حساب توییتری رسمی خود، حالا فاش شده که مراسم جوایز بازی سال 2020 به نسبت رویداد سال اخیر شاهد 83٪ رشد بیننده و به عبارتی بیش از 83 میلیون تماشای لایواستریم بوده است. با توجه به آمارها، رویداد The Game Awards 2018 حدود 26 میلیون، رویداد سال 2019 حدود 45 میلیون و رویداد امسال نیز 83 میلیون بیننده داشته است. به علاوه به این نکته نیز اشاره شده که لایواستریم امسال در نقطه اوج خود توسط 8٫3 میلیون نفر به صورت همزمان مشاهده شده است.

شما می‌توانید فهرست کامل برندگان این جوایز و همچنین تعدادی از مهم‌ترین خبرها و نمایش‌ها که در جریان مراسم پخش شد را نیز مشاهده کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.