نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 آذر 1399
ساعت 15:00

شینجی میکامی مایل است قبل از بازنشستگی یک بازی دیگر کارگردانی کند

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شینجی میکامی خال سری بازی‌های Resident Evil، گفته در صورت فراهم شدن شرایط مایل است یک بازی دیگر تا قبل از بازنشستگی کارگردانی کند.

شینجی میکامی یکی از اسطوره‌های صنعت گیم محسوب می‌شود. او به صورت گسترده به عنوان خالق سری بازی‌های Resident Evil در این صنعت، به عنوان پایه گذار ژانر وحشت و بقا نیز شناخته می‌شود و سابقه کارگردانی تعدادی از اثرگذارترین بازی های صنعت گیم نظیر بازی اول و همچنین ریمیک Resident Evil، بازی Resident Evil 4 و بازی‌های Dino Crisis، God Hand، Vanquish و The Evil Within را در کارنامه دارد. میکامی پس از تاسیس استودیو تانگو گیمز، یک بازی دیگر یعنی The Evil Within را در سال 2014 کارگردانی و در پروژه‌های بعدی این استودیو از جمله بازی در صف عرضه GhostWire: Tokyo نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی بیشتر به کارهای مدیریتی می‌پردازد.

در جدیدترین مصاحبه این بازیساز ژاپنی، او گفته که مایل است تحت شرایط داشتن استقلال کامل آخرین بازی دوران کاری خودش را هم کارگردانی و سپس بازنشسته شود. او در این رابطه گفت:

تفکر من این است که اگر شانس این را پیدا کنم که یک بازی را از نقطه شروع تا پایان، کاملا براساس دیدگان و ایده‌های خودم بسازم، پس آن بازی قطعا تبدیل به آخرین پروژه بزرگ من به عنوان کارگردان خواهد بود. آن بازی احتمالا بیش از هر زمان دیگر می‌تواند نشان دهنده آخرین بازی من در مقام کارگردان باشد.

میکامی در حال حاضر یکی از مدیران ارشد استودیو Tango Gameworks است که این تیم نیز به نوبه خود زیرمجموعه کمپانی Bethesda محسوب می‌شود. با توجه به خریداری کمپانی Bethesda توسط مایکروسافت و تکمیل فرایندهای قانونی که در طول چند ماه آینده انجام می‌شوند، جالب توجه خواهد بود که آیا مایکروسافت چنین شانسی را به میکامی خواهد داد یا خیر.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.