نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 آذر 1399
ساعت 18:00

نسخه پی سی Death Stranding محتواهای Cyberpunk 2077 دریافت کرد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدتی پس از عرضه بازی Cyberpunk 2077، استودیو Kojima Productions از انتشار تعدادی محتوای مربوط به این بازی برای Death Stranding خبر داده است.

Cyberpunk 2077 به عنوان موردانتظارترین بازی سال 2020، کمپین تبلیغاتی گسترده و پرخرجی را داشت که در طی آن، شاهد همکاری ناشر بازی با تعداد زیادی از برندها و شرکت‌های دیگر بودیم. این بازی البته حالا عرضه شده و همان طور که در خبرها دیده شد، بازیکنان نسخه پی‌سی و کنسولی تجربه‌های کاملا متفاوتی را از این بازی داشتند. در مجموع این بازی در پلتفرم PC بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرد و جای تعجبی ندارد که کمپین تبلیغاتی سازندگان، پس از عرضه بازی نیز دنبال می‌شود. در همین رابطه، اخیرا Kojima Productions از عرضه تعدادی محتوا با مضمون این بازی در Death Stranding خبر داده است.

با توجه به اطلاعیه اخیر کوجیما پروداکشنز، آپدیت جدید بازی Death Stranding محتواهایی را با تم بازی سایبرپانک 2077 به بازی اضافه می‌کند. این محتواها از نوع یک عینک آفتابی مشابه عینک Johnny Silverhand، موتور سیکلت جدید، هولوگرام‌هایی با مشخصات و لوگوهای SAMURAI و Trauma Team و یک دست رباتیک که قابل نصب نیز هست می‌باشند. جدای از این آیتم‌های عمدتا تزیینی، یک مکانیک جدید هک کردن نیز اضافه می‌شود که بازیکن می‌تواند وسایل نقلیه دشمنان را متوقف یا برخی دشمنان را Stun کند.

Death Stranding هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.