نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 دی 1399
ساعت 09:00

مایکروسافت تولید کنسول های Xbox Series X|S را بیشتر خواهد کرد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به ادامه کمبود موجودی کنسول‌های Xbox Series X|S و اعتراض مشتریان، فیل اسپنسر وعده داده که تولید کنسول‌ها شتاب بیشتری خواهد گرفت.

طرفداران ایکس‌باکس نیز مشابه پلی‌استیشن، از زمان عرضه کنسول‌های نسل نهمی در ماه گذشته همیشه با مشکل تهیه آن‌ها مواجه بودند. مایکروسافت و فیل اسپنسر در این مدت از طرفداران به خاطر بروز چنین مشکلاتی معذرت خواسته بودند، اما حتی این موارد نیز درنهایت نمی‌تواند پاسخگوی مشتریان که هنوز موفق به تهیه کنسول‌ها نشدند باشند. درباره دلایل این اتفاق، عمدتا به شیوع ویروس کرونا اشاره می‌شود که نه تنها در سمت خط تولید، بلکه حتی در توزیع و عرضه نیز مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، اخیرا در مصاحبه‌ای اشاره کرده که مایکروسافت در تلاش است تا به هر شکل ممکن بتواند شتاب بیشتری به تولید کنسول‌ها بدهد و تا جایی که امکانش باشد، به سرعت این کنسول‌ها را آماده و عرضه کند. به گفته او، البته گرچه همه خطوط تولید فعال هستند اما باز هم او پیگیر سرعت دادن بیشتر به تولید کنسول‌ها است. با این حال باید در نظر گرفت که مشکلات فقط مربوط به ایکس‌باکس نیست و بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز بایستی سفارش تولید خودشان را دریافت کنند.

فیل اسپنسر در گفتگوی خود به صحبت با لیسا سو مدیرعامل AMD نیز اشاره کرد و اینکه چگونه می‌توان تولید کنسول‌های ایکس‌باکس را بیشتر کرد. در این رابطه AMD تولید کننده قطعات PS5 نیز هست که اتفاقا این محصول نیز به شدت در بازار مورد درخواست بوده و با مشکل کمبود مواجه است. AMD همچنین خطوط تولید کارت‌های گرافیک، پردازنده و ... خودش را نیز دارد و با در نظر گرفتن سفارش‌های دریافتی از بسیاری کمپانی‌های دیگر، می‌توان امیدوار بود که با کاهش شدت شیوع ویروس کرونا در سال 2021، محصولات سخت‌افزاری بیشتری تولید و در بازار عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.