نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 دی 1399
ساعت 18:00

فرایند ساخت Age of Empires 4 پیشرفت زیادی داشته است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته مدیر استودیو World’s Edge، مراحل ساخت بازی Age of Empires 4 پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

مایکروسافت از چند سال پیش فرایند احیا سری بازی‌های استراتژیک بهنگام Age of Empires را شروع کرد، و در حالی که با کمک World’s Edge و Relic Entertainment تاکنون همه عناوین کلاسیک به صورت ریمستر در دسترس قرار گرفتند، طرفداران همچنان منتظر خبرهای بیشتر از بازی بعدی و کاملا جدید سری یعنی Age of Empires 4 هستند. پیرامون این بازی، اخیرا Shannon Loftis مدیر استودیو World’s Edge گزارشی را منتشر و در آن به پیشرفت بزرگی که فرایند توسعه این بازی پشت سر گذاشته اشاره کرده است.

ما در پروژه Age of Empires IV پیشرفت‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌توانم بگویم که این بازی را همین حالا هم می‌توانیم هر روز بازی کنیم. توسعه یک بازی RTS (استراتژیک بهنگام) در نوع خودش جالب است. این برای مدتی وقت شما را بابت ساختن سیستم‌های مختلف نظیر هوش مصنوعی، اقتصاد، شبیه سازی، رندر کردن و ... می‌گیرد و بعد وقت آن می‌رسد که همه این‌ها را کنار هم قرار دهید. وقتی که این کار انجام شد، شما در واقع بازی را در اختیار خواهید داشت که از اینجا به بعد زمان به رفع مشکلات فنی، باگ و پولیش کردن اختصاص پیدا می‌کند.

با توجه به این صحبت‌ها، به نظر می‌رسد که این بازی در حال حاضر دوره باگ‌یابی و رفع مشکلات را پشت سر می‌گذارد و می‌توان گفت که برخلاف پیش‌بینی قبلی، احتمالا موعد عرضه بازی خیلی هم دور نخواهد بود. علیرغم این موضوع، Age of Empires 4 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و مشخص است که مایکروسافت و تیم سازنده این بازی زمان مورد نیاز برای رفع مشکلات فنی را در اختیار دارند. این بازی برای عرضه در پلتفرم PC تایید شده، ولی شایعاتی هم درباره احتمال عرضه روی کنسول‌های ایکس‌باکس وجود داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.