نویسنده: Sasan یکشنبه، 13 تیر 1400
ساعت 10:31

تاریخ پخش انیمه Star Wars: Visions مشخص شد

0 از 5

یکی از پروژه‌های غیرمنتظره‌ای که آذر ماه سال گذشته در خلال برنامه ویژه کمپانی دیزنی برای سهام‌داران معرفی شد، انیمه Star Wars: Visions بود. تاریخ پخش این سریال که قرار است در 9 قسمت مجزا توسط 7 استودیوی مختلف تولید شود، بالاخره به صورت رسمی اعلام شد.

طبق اعلام لوکاس فیلم، پخش Star Wars: Visions از تاریخ 31 شهریور روی پلتفرم دیزنی + آغاز خواهد شد و اسامی استودیوهای سازنده آن بدین شرح است:

Kamikaze Douga

Geno Studio

Studio Colorido

Kinema Citrus

Production IG

Science Saru

Trigger

که تمامی این استودیوها یک قسمت مجزا می‌سازند و دو استودیوی Science Saru و Trigger یک قسمت اضافه بر دیگران فرصت ایده‌پردازی در دنیای جنگ ستارگان را خواهند داشت. هر کدام از این تولیدات به صورت یک فیلم کوتاه تولید خواهد شد و داستان کاملی را روایت خواهد کرد.

ساخت محصولی مرتبط با Star Wars در کشور ژاپن، حکم تکمیل چرخه‌ای را دارد که از اولین فیلم این مجموعه آغاز شد چرا که جورج لوکاس، خالق جنگ ستارگان، در خلال مصاحبه‌های خود بارها به تأثیرپذیری از سینمای سامورایی در طراحی یکی از پولسازترین فرنچایزهای تاریخ اشاره کرده و داستان اولین فیلم این مجموعه هم به طور واضحی از فیلم The Hidden Fortress آکیرا کوروساوا الهام گرفته است.

Sasan | اخبار | 04/07/2021
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.