نویسنده: Sasan شنبه، 19 تیر 1400
ساعت 03:32

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Witcher مشخص شد

0 از 5

شب گذشته برنامه مشترکی توسط نتفلیکس و استودیوی بازیسازی CD Projekt RED با هدف ارائه اطلاعاتی جدید به طرفداران این فرنچایز برگزار شد که اخبار و گفته‌های جالبی در طول این برنامه از بازی‌های ویدئویی و محصولات نتفلیکس مرتبط با سری ویچر به سمع و نظر علاقه‌مندان رسید.

جالب‌ترین نکته از پشت صحنه سریال، مربوط به تُن صدای انتخابی Henry Cavil بازیگر نقش گرالت در سریال بود که ظاهراً در ابتدا تصمیم سازندگان بر استفاده «کویل» از صدای عادی خودش بوده اما او که در مصاحبه‌های مختلف نشان داده یک مصرف کننده جدی بازی‌های ویدئویی است، به شکل ناخودآگاه شروع به تقلید از صدای Doug Cockle صداپیشه گرالت در بازی‌ها می‌کند و در نتیجه در سریال هم گرالت با حالتی خشدار صحبت می‌کند.

همچنین طبق ادعای سازندگان در ابتدا قرار نبوده که گرالت قهرمان سری بازی‌های ویچر باشد و به رسم اکثر آثار نقش آفرینی کلاسیک در هنگام طراحی قسمت اول، سازندگان در نظر داشتند تا امکان ساخت شخصیت برای مخاطبان را فراهم کرده و داستانی کاملاً متفاوت را روایت کنند.

خبر مهم دیگر، مشخص شدن زمان پخش انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf بود که در یکم شهریور ماه این اتفاق می‌افتد. این فیلم انیمیشنی داستانی کاملاً جدید، متمرکز بر شخصیت Vesemir، ویچر با تجربه که به نوعی مرشد گرالت به حساب می‌آید را روایت خواهد کرد.

نهایتاً تاریخ پخش فصل دوم سریال ویچر هم 26 آذر ماه سال جاری خواهد بود که هر هشت قسمت فصل جدید به طور همزمان روی نتفلیکس منتشر خواهند شد. فصل اول سریال با وجود اینکه بازخوردهای چندان مثبتی از جانب منتقدان دریافت نکرد اما مشترکین نتفلیکس با اشتیاق فراوان به تماشای آن نشستندد و این پروژه را به یکی از پربیننده‌ترین آثار این شبکه تبدیل کردند.    

Sasan | اخبار | 09/07/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.