نویسنده: Sasan جمعه، 29 مرداد 1400
ساعت 08:22

جزئیات نسخه جدید Call of Duty منشر شد

3 از 5

به مانند تمامی 16 سال گذشته، امسال هم شاهد نسخه جدیدی از مجموعه Call of Duty خواهیم بود که شب گذشته جزئیات این عنوان جدید منتشر شد.

 

این نسخه جدید که Call of Duty: Vanguard نام دارد، قرار است در تاریخ 14 آبان 1400 منتشر شود و بخش اعظم ساخت آن توسط استودیوی Sledgehammer Games انجام می‌گیرد که پیش از این ساخت دو نسخه Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WWII را بر عهده داشتند.

 

بخش زامبی‌ها که مدت‌هاست به قسمتی جدایی ناپذیر از این فرنچایز تبدیل شده، توسط استودیوی پایه‌گزار این بخش یعنی Treyarch ساخته خواهد شد که قرار است ارتباط‌های داستانی خاصی با بخش زامبی نسخه قبل داشته باشد و استودیوی Raven Software هم طراحی نقشه جدیدی برای Call of Duty: Warzone را در برنامه دارد که فضای Vanguard را به آن عنوان متصل می‌کند.

 

داستان Call of Duty: Vanguard متمرکز بر گروهی متشکل از کشورهای جناح متحدین جنگ جهانی دوم است که بعد از سقوط برلین و مرگ هیتلر متوجه می‌شوند که تعدادی از نیروهای وفادار به هیتلر قصد ادامه راه او از طریق «پروژه ققنوس» را دارند که می‌تواند جنگی که به نظر می‌آمد به پایان رسیده را مجدداً شعله‌ور کنند و باعث مرگ صدها میلیون نفر دیگر شوند. جوخه ویژه تازه تشکیل شده با نام Task Force One که شامل چهار نفر از بریتانیا، روسیه، آمریکا و استرالیا است، وظیفه دارند تا جلوی به نتیجه رسیدن این نقشه شوم را بگیرند.

 

طبق اعلام Activision، این عنوان برای پلتفرم‌های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series و PC منتشر خواهد شد که وظیفه ساخت نسخه رایانه‌های شخصی که به صورت انحصاری روی Battle.net منتشر می‌شود برعهده استودیوی Beenox خواهد بود.

Sasan | اخبار | 20/08/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.