نویسنده: Sasan جمعه، 15 بهمن 1400
ساعت 18:53

قسمت دوم Voice of Cards به زودی منتشر می‌شود

0 از 5

بازی Voice of Cards: The Isle Dragon Roars محصولی غیرمنتظره از اسکوئر انیکس به کارگردانی یوکو تارو، خالق مجموعه‌های Drakengard و Nier، بود که در ماه‌های پایانی سال گذشته عرضه شد و با وجود اینکه شاهد نوآوری‌های ساختاری خاصی در این عنوان نبودیم ولی به لطف طراحی بصری جالب و روایت فانتزی بسیار قوی خود توانست با بازخوردهای نسبتاً خوبی رو به رو شده و با توجه به بودجه بسیار محدودی که صرف ساخت آن شده بود، از نظر تجاری هم توقعات را به اندازه کافی برآورده کرد.

امروز از قسمت دوم هم دقیقاً مانند قسمت اول به شکلی کاملاً غیرمنتظره رونمایی شد و از این مهمتر اینکه نیازی نیست تا طرفداران زمان زیادی را چشم انتظار این عنوان که Voice of Cards: The Forsaken Maiden نام دارد بمانند چرا که تاریخ عرضه آن بیست و هشتم بهمن ماه اعلام شده است. در این قسمت ماجراها در مجمع الجزایر دورافتاده‌ای اتفاق می‌افتند که سال‌ها توسط راهبان مقدس محافظت شده اما شروع داستان همزمان با رویدادهایی شده که این منطقه را به نابودی مطلق نزدیک کرده و به این ترتیب قهرمان اصلی داستان با یکی از بانوانی که در تبدیل شدن به یکی از راهبه‌های محافظ شکست خورده همراه می‌شود تا سرزمین خود را نجات دهد.

همانند قسمت اول، در The Forsaken Maiden هم «کیچی اوکابه» و «کیمیهیکو فوجیساکا» به ترتیب وظیفه ساخت موسیقی و طراحی شخصیت‌ها را برعهده دارند و تهیه‌کنندگی کار توسط «یوسوکه سایتو» انجام گرفته است. لازم به ذکر است که این بازی روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ و استیم عرضه خواهد شد.

Sasan | اخبار | 04/02/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.