نویسنده: Sasan یکشنبه، 21 فروردين 1401
ساعت 18:50

بازی Kingdom Hearts IV رسماً معرفی شد

0 از 5

در مراسمی که مناسبت بیست سالگی سری Kingdom Hearts برگزار شد، بالاخره اسکوئر انیکس به انتظار سه ساله طرفداران پایان داد و از چهارمین قسمت اصلی این مجموعه رونمایی کرد. آخرین نسخه عرضه شده از این مجموعه Melody of Memory بود که به نوعی خلاصه‌ای بود از کل داستان این فرنچایز تا پایان ماجراهای Kingdom Hearts III در ژانر ریتم و موسیقی. در ویدئوی معرفی قسمت چهارم، Sora بعد از تصمیمی که در پایان قسمت قبلی گرفته بود، خودش را در سرزمینی به نام Quadratum می‌یابد که از نظر ظاهری مشابه توکیوی امروزی است.

Kingdom Hearts Missing Link 2022 04 10 22 006 1280x720

مدت کوتاهی بعد از به هوش آمدن «سورا» یک هیولای بزرگ Heartless به این جهان تازه حمله می‌کند و سورا مجدداً مسلح به Keyblade خود به جنگ این هیولا می‌رود. در حاشیه این مبارزه، افرادی با ظاهری مشابهِ اعضای سازمان 13 نظاره‌گر حوادث هستند. در بخش پایانی هم گوفی و دانلد را می‌بینیم که در تاریکی به دنبال کسی می‌گردند که ناگهان یک صدای غریبه از پشت سر باعث وحشت آن‌ها می‌شود. در حال حاضر از پلتفرم‌های هدف و تاریخ عرضه این عنوان اطلاعاتی در دسترس نیست.     

Kingdom Hearts Missing Link 2022 04 10 22 006 1280x720

در کنار معرفی قسمت جدید، از بخش پایانی بازی Kingdom Hearts Union χ، هم رونمایی شد که در ماه آگست سال جاری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و بالاخره بعد از نزدیک به ده سال، این ماجراجویی جذاب در دوران قبل از سری اصلی را به پایان خواهد رساند. همچنین عنوان موبایلی جدیدی با نام Kingdom Hearts Missing-Link در دست ساخت است که مرحله بتای آن تا پایان سال 2022 در برخی مناطق آغاز می‌شود. این بازی جدید از طراحی بصری مشابه قسمت‌های اخیر این مجموعه که برای کنسول‌های خانگی منتشر شده‌اند بهره می‌برد و تعدادی از شخصیت‌های Union χ هم در کلیپ مربوط به آن دیده می‌شوند.

Sasan | اخبار | 10/04/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.