نویسنده: Sasan شنبه، 28 خرداد 1401
ساعت 08:39

از امکانات اضافه شده به بازی‌های پکیج Sonic Origins رونمایی شد

5 از 5

در دو دهه اخیر سری بازی‌های Sonic مشکلات بسیاری برای ارائه ساختاری موفق در فضای سه بعدی مدرن داشته اما زمانی که طرفداران قدیمی این جوجه تیغی آبی در قالب بازی Sonic Mania به فضای گذشته این مجموعه بازگشتند، بازخوردها به شکل معناداری نسبت به نسخه‌های جدیدتر این فرنچایز مثبت‌تر بود. این موفقیت شرکت سگا را بر آن داشت تا مانند اکثر ناشران بزرگ برای کسب حداکثر درآمد به سراغ عرضه مجدد نسخه‌های قدیمی سری سانیک بروند و پنج روز دیگر قرار است تا با ارائه پکیج Sonic Origins، امکان تجربه چهار نسخه اول برای مخاطبان فراهم شود. روز گذشته با استفاده از برنامه آنلاینی تحت عنوان Speed Strats از امکانات این محصول جدید رونمایی شد که به شرح زیر است:

 

حالت کلاسیک: در این حالت دسترسی به مراحل بازی‌های موجود در پکیج به همان صورت طراحی قدیمی و با ابعاد تصویر 3*4 فراهم می‌شود.

حالت سالگرد: در این حالت ابعاد تصویر به شکل مدرن 9*16 بوده و تعداد دفعاتی که می‌توانید بعد از شکست خوردن به راه خود برای پایان مراحل ادامه دهید، بی نهایت است.

حالت داستانی: در این حالت بدون نیاز به انتخاب عناوین به صورت جداگانه و از طریق منوها، می‌توانید تمام بازی‌ها را پشت سر هم تجربه کنید.

ویدئوهای انیمیشنی: برای تمامی چهار بازی موجود در پکیج، میان‌پرده‌های کاملاً جدید انیمشینی در نظر گرفته شده تا حالت داستانی‌تری به این آثار قدیمی بخشیده شود.

حالت مبارزات پایانی (Boss Rush): بخش پلتفرمینگ مراحل حذف شده و می‌توانید مبارزات نفس‌گیر پایان مراحل را پشت سر هم تجربه کنید.

حالت مأموریتی: این حالت عملکرد شما در مراحل مختلف را بر اساس میزان حلقه‌ها جمع شده، سرعت به پایان رساندن مراحل و ... ارزش‌گذاری می‌کند.

حالت آینده: با انتخاب این گزینه، امکان تجربه کردن مراحل به صورت برعکس فراهم خواهد شد.

همچنین در حالت سالگرد امکان جمع‌آوری سکه‌هایی در طول مراحل وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در صورت عدم موفقیت، مراحل مخفی را مجدداً تجربه کنید یا در منو موزه ویدئوها، طراحی‌ها هنری و دیگر موارد مشابه را برای تماشا کردن خریداری کنید.

 

بازی Sonic Origins در پنج شنبه همین هفته برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.  

Sasan | اخبار | 18/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.