نویسنده: Sasan جمعه، 10 تیر 1401
ساعت 03:52

تازه‌ترین جزئیات منتشر شده از بازی Sonic Frontiers

1 از 5

بازی Sonic Frontiers که جدیدترین نسخه از سری بازی‌های سانیک به شمار می‌آید و طبق اعلام قبلی در انتهای سال میلادی فعلی برای رایانه‌های شخصی و تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر ‌می‌شود، بر اساس ادعای سازندگان آن قرار است تا با الهام گرفتن از به روزترین و موفق‌ترین عناوین پلتفرمر، ماجراجویی و اکشن موجود در بازار تولید شود. بر این اساس روز گذشته سگا جزئیاتی از شخصیت‌ها، دشمنان و محیط‌های این عنوان ارائه کرد که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

Sonic Frontiers 2022 06 13 22 006 1280x720

در Sonic Frontiers، سانیک به همراه دوستان خود، تیلز و اِیمی، برای پیدا کردن  زمردهای Chaos به سرزمین Starfall Islands سفر می‌کند اما به نقص فنی در هواپیمای آن‌ها، سانیک از دوستان خود جدا می‌افتد حالا باید برای نجات دوستان خود و به پایان رساندن موفقیت‌آمیز هدف اصلی سفر به محیط جدید، یکی یکی در جزایر موجود به جستجو بپردازد. از جمله محیط‌های رونمایی شده از بازی جزیره Kronos است که محیط سرسبز با بقایای به جا مانده از تمدنی قدیمی است.

محیط بعدی فضای سایبر است که مجموعه شبیه‌سازهای کامپیوتری ساخته شده توسط ساکنان کهن سرزمین Starfall Islands است که سانیک از طریق پورتال‌های خاصی به این محیط رفته و مشغول حل معماها و شرکت در عملیات نیازمند به سرعت فوق العاده او می‌شود. لازم به ذکر است که در Sonic Frontiers شاهد استفاده از سیستم جهان باز هستیم که اجازه گشت و گذار بی پایان در محیط‌ها برای کشف رموز پنهان آن‌ها را فراهم می‌کند.      

Sonic Frontiers 2022 06 13 22 006 1280x720

این بار شاهد سیستم مبارزات اکشن‌تر و سیال‌تری هستیم و به همین دلیل دشمنان جدید سانیک ظاهر خطرناکتری دارند. اسامی و ویژگی‌های مختص تعدادی از این ربات‌ها به شرح زیر است:

Soldier: ساده‌ترین دشمنان که به صورت گروهی حمله می‌کنند و توانایی اصلی آن‌ها پرتاب مشت‌های قدرتمند است.

Cyclone: این گروه از دشمنان که توانایی پرواز کردن را هم دارند، با تولید طوفان‎‌‎های الکتریکی با سانیک مقابله می‌‎کنند.

Banger: بنگرها که به شکل چرخ هستند با شناسایی سانیک با بالاترین سرعت ممکن خود را به او می‎کوبند.

Shell: این دشمنان یک لایه محافظتی به دور خود دارند که باعث می‌شود تا حملات عادی روی آن‌ها مؤثر نباشد و خودشان هم با استفاده از بومرنگ از راه دور سانیک را هدف قرار می‌دهند.

Bubble: این ربات‌ها مجموعه‌ای از چند کره به هم پیوسته هستند که با استفاده از برق حملات خود را صورت می‌دهند.

Sonic Frontiers 2022 06 13 22 006 1280x720

همچنین سه گروه ربات غول پیکر به نام‌‎های Ninja، Asura و Tower هم در بازی گنجانده شده‌اند که حکم باس‌های کوچک را دارند. برای مقابله با این دشمنان خطرناک، سانیک توانایی جدیدی Cyloop به دست آورده که حلقه‌های قدرتمندی از انرژی را در اطراف دشمنان ایجاد می‎کند.  

Sasan | اخبار | 30/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.