نویسنده: Sasan سه شنبه، 28 تیر 1401
ساعت 17:08

مایکروسافت با Grounded وارد بازار انیمیشن می‌شود

5 از 5

در سال‌های اخیر شاهد رشد تصاعدی تولید فیلم و سریال بر اساس بازی‌های ویدئویی بودیم و در حالی که آثار زنده روند کیفیت نازل همیشگی از سال‌های ابتدایی شروع اقتباس از بازی‌های ویدئویی را ادامه داده‌اند، در عالم انیمیشن و خصوصاً انیمیشن‌های سریالی شاهد آثاری استاندارد و ستایش شده بوده‌ایم که این مسیر چند روز پیش به نامزد شدن سریال Arcane (اقتباس از بازی League of Legends) برای جایزه بهترین سریال انیمیشنی توسط آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی برای رقابت بر سر جایزه Emmy منتهی شد. مایکروسافت که از نزدیک به پانزده سال پیش برنامه‌های بسیاری برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی بر اساس فرنچایزهای مشهور خود داشته، در ابتدای سال جاری میلادی تولید پر پیچ و خم اقتباس از سری Halo را بالاخره به پایان رساند و فصل اول این سریال با دریافت بازخوردهای متوسط از Paramount+ پخش شد.

در ادامه این مسیر، مایکروسافت قصد دارد تا سریالی انیمیشنی بر اساس بازی Grounded تولید کند که مدیریت این پروژه به Brent Friedman سپرده شده است. از مهمترین پروژه‌هایی که «فریدمن» در آن‌ها همکاری داشته می‌توان به سریال‌های Clone Wars و Rebels از فرنچایز جنگ ستارگان اشاره کرد، او همچنین به کار روی نسخه تازه‌ای از سری Earthworm Jim هم مشغول است. داستان سریال Grounded متمرکز بر چهار دوست است که به علت رویارویی ناخواسته با تکنولوژی کوچک کردن اشیاء تبدیل به نسخه پنج سانتی‌متری خود می‌شوند و حالا باید در دنیایی که کوچکترین حشرات موجود در آن از آن‌ها بزرگتر است، برای زنده ماندن و بازگشت به ابعاد طبیعی خود مبارزه کنند!

بازی Grounded جدیدترین ساخته استودیوی Obsidian است که دو سال پیش به صورت Early Access منتشر شد و تا کنون توانسته نزدیک به ده میلیون کاربر را به خود جذب کند. نسخه تکمیل شده این عنوان دو ماه دیگر (سپتامبر 2022( منتشر خواهد شد.   

Sasan | اخبار | 19/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.